סובארו מוסיפה לאימפרזה 2020 המחודשת מערכת הנעה מיקרו-היברידית e-BOXER.

 

לאחר שהציגה את המערכת המיקרו-היברידית e-BOXER עם ה- XV e-BOXER ועם הפורסטר e-BOXER, סובארו מציידת כעת גם את האימפרזה עם אותה מערכת הנעה היברידית בדגם אימפרזה e-BOXER.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

מערכת ההנעה המיקרו-היברידית של הדגם זהה כאמור למוכר לנו מה-XV והפורסטר, מערכת המתבססת על מנוע 2.0 ליטר בהספק של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 19.8 קג"מ, קצת פחות מהגרסה הרגילה של מנוע זה. בין מנוע הבנזין לתיבת ההילוכים הרציפה מותקן מנוע חשמלי קטן בהספק של 16.7 כ"ס ומומנט של 6.7 קג"מ, כך שאתם יכולים להבין שלא מדובר בדגם היברידי מלא עם יכולת נסיעה על בסיס הסוללה בלבד אלא רק במנוע עזר חשמלי שנועד לסייע בעיקר בתנועה עירונית ולהפחית את צריכת הדלק ופליטת המזהמים בתוואי נסיעה זה.

 

2020 סובארו אימפרזה e-BOXER
סובארו אימפרזה e-BOXER.

האימפרזה e-BOXER מצוידת כסטנדרט במערכת הנעה כפולה והיא כבר מבוססת על מתיחת הפנים של הדגם שהוצגה עבור השוק האמריקאי בחודש אוקטובר האחרון ותוצג בקרוב עבור השוק האירופי. האימפרזה המחודשת זכתה לעיצוב חדש וספורטיבי יותר לפגוש הקדמי, כולל גריל רחב וגדול יותר, להשחרה קלה לפנים האחוריים, אופציה לתאורת LED אדפטיבית ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.

מערכת הבטיחות המתקדמת EyeSight מוצעת כעת כסטנדרט, המערכת כוללת בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, אור גבוה אוטומטי ובלימה אוטומטית בנסיעה לאחור - במהירויות חניה. את רשימת האבזור ניתן לשדרג כעת עם זכרונות למושבים החשמליים, מצלמת חניה קדמית, קיפול חשמלי למראות הצד, הטייה של מראות הצד בשילוב להילוך אחורי ועוד.

תגובות (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

אולי מספיק כבר לדחוף לציבור בכל רכב הייבריד מסרטן ...

This comment was minimized by the moderator on the site

להתקין בה מערכת מובילאיי הירושלמית ישראלית

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location