סובארו B4 החדשה 2020
הצצה לתא הנוסעים של סובארו B4 החדשה
סובארו B4 החדשה 2020
הצצה לתא הנוסעים של סובארו B4 החדשה

סובארו מספקת לנו הצצה ראשונה לעיצוב החיצוני ולתא הנוסעים של ה-B4 החדשה, אותה היא תחשוף בשבוע הבא.

 

ללא הסברים ובשתי תמונות טיזר, סובארו מכריזה כי היא תחשוף בשבוע הבא בתערוכת שיקגו (9.02.2019) את סובארו B4 החדשה, דור שביעי למשפחתית הגדולה של החברה המשווקת בארה״ב בשם המקורי - לגאסי.

 

העיצוב החיצוני כפי שניתן לראות בתמונת הטיזר, לא שונה מהותית מהעיצוב של הדגם הנוכחי כך שלמרות שמדובר בדגם חדש לחלוטין, התחושה היא של מתיחת פנים מקיפה.

 

מולטימדיה חדשה סובארו B4
כפתורים פיזיים לצד מסך ענק.

בתמונת תא הנוסעים אנחנו פוגשים את מערכת המולטימדיה החדשה והענקית שתשרת את הדגם. בניגוד ליצרנים אחרים, סובארו נאמנה ללקוחות שלה המעדיפים שימושיות על עיצוב כך שלצד מסך המגע הענק נמצא כפתורים פיזיים לתפעול עיוור ומהיר של עוצמת השמע, שליטה על בקרת האקלים ועוד.

 

הדור השביעי של ה-B4 מתבסס על הפלטפורמה הגלובלית המודולרית החדשה של סובארו, זו המשרתת את האימפרזה הקטנה עד לאסנט הענק. בתחום ההנעה אנחנו מצפים לפגוש את מנוע ה-2.5 ליטר 180 כ״ס העדכני של הפורסטר ועבור השוק האמריקאי, סובארו צפויה להחליף את מנוע השישה צילינדרים של הדגם במנוע ה-2.4 ליטר טורבו 260 כ״ס של האסנט. המנועים ישודכו כמובן לתיבת הילוכים CVT רציפה ולמערכת הנעה כפולה.

כרגיל, סובארו מציגה את הדגמים החדשים שלה עבור השוק האמריקאי כשנה לפחות לפני שנפגוש אותם על כבישי ישראל, כך שאל תצפו ל-B4 החדשה לפני שנת 2020. 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.