סובארו xv היברידי פלאג-אין
סובארו תציג שני דגמים היברידיים לשוק האירופאי.
סובארו xv היברידי פלאג-אין
סובארו תציג שני דגמים היברידיים לשוק האירופאי.

סובארו צפויה להציג גרסאות היברידיות לפורסטר ול-XV. במקרה של הפורסטר זו צפויה להיות גרסת ההנעה היחידה של הדגם עבור אירופה.

 

סובארו מכריזה כי היא תחשוף בתערוכת ז׳נבה הקרובה (מרץ 2019) שני דגמים היברידיים המיועדים עבור השוק האירופאי, בשלב זה סובארו לא מציינת באילו דגמים מדובר. זו תהיה הפעם הראשונה בה סובארו תשווק גרסאות היברידיות לדגמים שלה באירופה, דבר שהיא עשתה עד היום רק בשוק היפני והאמריקאי.

 

לסובארו יש דגם היברידי פלאג-אין אחד, סובארו XV (קרוסטרק) המשווק בשלב זה בשוק האמריקאי בלבד, ושני דגמים עם מערכת מיקרו היברידית, סובארו XV e-BOXER וסובארו פורסטר e-BOXER. סביר להניח כי מה שיוצג בז׳נבה זה ה-XV פלאג-אין וגרסת פלאג-אין לפורסטר החדש, שעדיין לא משווק באירופה בשל העובדה שהדגם לא משווק יותר עם מנוע דיזל (ולכן הפורסטר המשווק בישראל הוא בתקינה אמריקאית).

 

2019 סובארו xv הירידי פלאג-אין
טווח נסיעה חשמלי של 27 קילומטר.

סובארו XV פלאג-אין משלב בין מנוע 2.0 ליטר עם 137 כ״ס ו-18.5 קג״מ (הותאם להנעה היברידית) ומנוע חשמלי בהספק של 118 כ״ס ומומנט של 20.6 קג״מ. סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 8.8kWh מאפשרת לדגם טווח נסיעה חשמלי של 27.3 ק״מ לליטר - לפי ה-EPA האמריקאי.

דגמי e-BOXER עם מערכת מיקרו היברידית משלבים בין מנוע 2.0 ליטר 145 כ"ס ו-19.2 קג״מ הנעזר בזמן האצה במנוע חשמלי המוסיף 13.6 כ"ס ו-6.6 קג"מ. המערכת מאפשר חיסכון של עד 20% בצריכת הדלק, בעיקר בנסיעה עירונית.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.