סובארו מסירה היום (ד') את הלוט מעל סובארו BRZ החדשה לשנת 2021, דור שני למכונית הספורט קופה הנעה אחורית של סובארו המיוצרת, כמו הדגם היוצא, במשותף עם טויוטה שמצידה תחשוף בשנה הבאה את הגרסה שלה לדגם כמחליפה של ה- GT86.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כאשר סובארו רמזה על הדגם היא ציינה כי אנחנו יכולים לצפות "לשדרוג משמעותי בחטיבת הכוח". רובנו, כולל כותב שורות אלו, טעינו לחשוב שכעת נפגוש בחזית מנוע טורבו במקום מנוע אטמוספרי אך טעינו לחשוב כך שכן בחזית יש אמנם מנוע חדש המציג שיפור משמעותי של כ-15 אחוז במומנט המרבי אך זה עדיין מנוע אטמוספרי ואולי טוב שכך, שכן אין כמו הדיוק והתגובה המיידית של מנוע אטמוספרי, כבר אין ממש מכוניות ספורט עממיות עם מנוע אטמוספרי ואם הדגם שמר על המאפיינים הדינמיים של הדגם היוצא, אז מנוע כזה מתאים כמו כפפה לדגם.

 

סובארו BRZ החדשה
שדרוג בכל תחום אפשרי.

אז מה יש בחזית? שם נמצא את מנוע ה-2.4 ליטר החדש של סובארו בגרסה אטמוספרית המייצר בדגם הספק מרבי של 228 כ"ס ב-7,000 סל"ד ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ המתקבל ב-3,600 סל"ד, זאת לעומת 200 כ"ס ו-20.4 קג"מ בדגם היוצא המצויד במנוע 2.0 ליטר.

הכוח אל הגלגלים האחוריים עובר דרך תיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו' (תיבות חדשות/משופרות) ודרך דיפרנציאל מוגבל החלקה מכני המוצע בדגם כסטנדרט. כמו בדגם היוצא גם סובארו BRZ החדשה נשענת על חישוקי "17 או "18 וצמיגים צנועי מידות של 215/45 או 215/40 בהתאמה, זה אומר לנו שסובארו שומרת על הכיול של הדגם היוצא, כלומר שלא צריך ממש להתאמץ בכדי לגרום לחלק האחורי לנסות להשיג את זה הקדמי בהיגוי יתר. מה שכן, לפחות בתמונות, את הצמיגים "הירוקים" של הדגם היוצא מחליפים צמיגי מישלין PS4 דביקים הרבה יותר.

 

2021 סובארו BRZ החדשה
מנוע 2.4 ליטר אטמוספרי.

לצד המנוע החדש יש גם פלטפורמה חדשה (ככל הנראה TNGA של טויוטה בבסיסה) שפותחה במיוחד עבור הדגם ולפי סובארו היא קשיחה יותר ב-50% משמעותיים לעומת זו של הדגם היוצא, תוך כדי שמירה על משקל זהה לדגם היוצא - 1277 ק"ג בדגם הבסיס הידני. מלפנים נמצא מתלה בתצורת מקפרסון עם מוט מייצב ומאחור מתלה עצמות עצה כפולות עם מוט מייצב. לפי סובארו חיבורי המתלים לשלדה נלקחו מהפלטפורמה הגלובלית שלה, דבר שאפשר לדוגמה לחזק ב-60% את ההתנגדות לפיתול של חלקו הקדמי של הדגם. לרשות הנהג מערכת בקרת יציבות חדשה המאפשרת בחירה מבין 5 מצבי התערבות שונים וכמובן, גם אפשרות לניתוק מלא של המערכת.

 

2021 סובארו BRZ תא הנוסעים
ממשיך עם אווירת שנות השמונים.

לסובארו BRZ החדשה אורך של 426.5 ס"מ, רוחב של 177.5 ס"מ, גובה של 131 ס"מ ובסיס גלגלים של 257.5 ס"מ, כלומר תוספת של 3 ס"מ לאורך ושינוי חסר משמעות בשאר המידות. זה לא ממש אמור להפתיע שכן בכל הקשור לעיצוב סובארו BRZ החדשה ניראת כמו אבולוציה מודרנית/מתיחת פנים מקיפה לדגם היוצא.

 

סובארו BRZ מושבי באקט
מושבי באקט.

יש גם תא נוסעים חדש שכמו בדגם היוצא מתעקש להציג עיצוב באווירת שנות השמונים ולפי גלגל ההגה, לא קשה להבין כי טויוטה הייתה, שוב, זו שאחראית על עיצוב תא הנוסעים. תא הנוסעים החדש איכותי יותר לפי סובארו ומצויד באבזור מודרני יותר כגון לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך "7 במרכזו לתצוגה גדולה וברורה של הסל"ד והמהירות שלצידו תצוגת נתוני ביצועים שונים או מערכת מולטימדיה "8 חדשה מתקדמת יותר עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. מה שכן נשאר ולטובה אלו מושבי הבאקט המעולים האוחזים ומציבים את הנהג בתנוחת נהיגה מושלמת עם אגן נמוך ורגליים ישרות, בלם היד המכני והגה שמנמן.

תגובות (3)

This comment was minimized by the moderator on the site

הזוי , השאירו את המעצור ידני.

This comment was minimized by the moderator on the site

זו מכונית הנעה אחורית ומי שיודע לעשות דריפט משתמש בבלם יד מכני

This comment was minimized by the moderator on the site

אסתטית זה הכלאה בין פורשה קררה לניסאן z .

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location