עד היום לא היה ממש דבר כזה רמות גימור בטסלה כאשר כל גרסאות המודל 3 והמודל Y שווקו, פחות או יותר, באותה רמת אבזור ועם אותה רשימת תוספות אופציונליות כאשר עיקר ההבדל בין הגרסאות השונות התמקד בעיקר במערכת ההנעה והסוללה. כעת, טסלה משנה אסטרטגיה ומשיקה שלוש רמות גימור, סטנדרט, פרימיום ופרפורמנס, כאשר זו הבאמת החדשה היא רמת הגימור הבסיסית והמוזלת "סטנדרט". בשלב זה אנחנו לא יודעים לומר האם מדובר בגרסאות ייחודיות לשוק האמריקאי או שנפגוש בגרסאות אלו גם בשווקים אחרים, כולל בשוק המקומי שלנו.
מודל Y סטנדרט (Standard): מציגה עיצוב פשוט יותר לפגושים מלפנים ומאחור, חיפויי חישוקים פשוטים יותר למראה מולבשים על חישוקי "18 במקום "19, פנסים ראשיים ללא חתימת תאורה וגם פסי התאורה האופקיים בחזית ומאחור ירדו מהדגם. לגרסה זו של הדגם הנעה אחורית בלבד, טווח נסיעה של 517 ק"מ בתקן EPA האמריקאי ונתון 0-96 קמ"ש של 6.8 שניות, זאת לעומת המודל Y RWD LR פרימיום לה טווח נסיעה של 575 ק"מ ונתון 0-96 קמ"ש של 5.4 שניות.

במודל Y סטנדרט, חלל תא הנוסעים זכה לשנמוך די משמעותי, אין תאורת אווירה לאורך הדשבורד והדלתות, אין גג זכוכית פנורמי, הקונסולה בין המושבים עוצבה מחדש בסגנון פתוח עם חלל אחסון גדול בין המושבים לדשבורד והיא מורכבת מפלסטיקה פשוטה וללא חיפוי עור, המושבים הקדמיים קצת שונים למראה ומרופדים בבד משולב בעור במקום עור מלא וחיפוי הדלתות פשוט יותר.
רמת הגימור סטנדרט במודל 3 ומודל Y מחסירה לא מעט אבזור כגון חימום לשורה השנייה ואוורור לשורה הראשונה, כיוון ההגה ידני במקום חשמלי, אין מסך "8 בשורה השנייה, מערכת השמע כוללת רק 7 רמקולים במקום 15, אין רדיו FM/AM מובנה במערכת (חוסך הרכבת אנטנה), אין קיפול חשמלי למראות הצד, אין קיפול חשמלי למושבי השורה השנייה (במודל Y), הותקנו בולמים פשוטים יותר (במקום בולמי FSD) ועוד. טסלה לא ממש מפרסמת מפרט מלא כך שיתכן שתמצאו עוד הבדלים בין רמות הגימור.

לצד זה גם רשימת האופציות מצומצמת יותר כאשר רוכשי רמת הגימור סטנדרט יוכלו לבחור מבין 3 צבעים חיצוניים בלבד, אפור, לבן או שחור, ואין אופציה לתא נוסעים בלבן. בשוק האמריקאי מחיר המודל Y סטנדרט עומד על $39,990, זאת לעומת $44,990 לרמת הגימור פרימיום שמוצמדת לדגם RWD LR.
כבר שנים שטסלה רומזת על דגם כניסה, זה כנראה לא יהיה ובמקום זה החברה החליטה פשוט להציג גרסאות בסיס למודל Y ולמודל 3 כאשר המודל Y סטנדרט מאוד משונמכת לעומת רמת הגימור פרימיום, זה פחות המקרה של המודל 3 סטנדרט.

מודל 3 סטנדרט: לעומת השינויים הגדולים בין רמות הגימור במודל Y, במודל 3 השינויים מינוריים יותר ובכל הקשור לעיצוב החיצוני ההבדל נמצא רק בחיפויי חישוקים פשוט יותר למראה במודל 3 סטנדרט. כמובן שזה לא רק החיפוי אלא גם החישוקים עצמם ("18) פשוטים יותר. למודל 3 סטנדרט הנעה אחורית, טווח נסיעה של 517 ק"מ ונתון 0-96 קמ"ש של 5.8 שניות, זאת לעומת מודל 3 RWD LR פרימיום לה טווח נסיעה של 584 ק"מ ונתון 0-96 קמ"ש של 4.9 שניות. מחיר הגרסאות בשוק האמריקאי עומד על $36,990 ו- $42,490, בהתאמה.
גם בתא הנוסעים השינויים לא כאלו גדולים כמו במודל Y, אז יש ריפודי בד במקום עור מלא, אין תאורת אווירה, אין מסך אחורי וגם כאן יש חיפוי פשוט יותר לדלתות ואין כיסוי למחזיקי הכוסות, אך יש גג פנורמי והקונסולה בין המושבים שומרת על המראה המוכר.