2021 סקודה אוקטביה RS החדשה
סקודה אוקטביה RS החדשה.
2021 סקודה אוקטביה RS החדשה
סקודה אוקטביה RS החדשה.

סקודה ישראל, מבית צ'מפיון מוטורס, מודיעה על תחילת השיווק של סקודה אוקטביה RS החדשה, גרסת הביצועים של האוקטביה עם מנוע 2.0 ליטר טורבו 245 כ"ס, כיול ספורטיבי ומראה אגרסיבי. האוקטביה RS החדשה תשווק במחיר אטרקטיבי וזול מבעבר - 209,900 ₪.

 

בחזיתה של האוקטביה RS החדשה נמצא את מנוע EA888 EVO4 העדכני בנפח של 2.0 ליטר המייצר בעזרת מגש טורבו הספק מרבי של 245 כ"ס בין 5,000-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 37.7 קג"מ המתקל בין 1,600-4,300 סל"ד. אלו נתונים זהים לנתונים של האוקטביה RS 245 היוצאת. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים DSG המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים בלבד וזה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.7 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

 

2021 סקודה אוקטביה RS החדשה
אוקטביה RS החדשה.

לרשות הנהג בורר מצבי נהיגה המאפשר בחירה מבין 4 מצבי כיול שונים למנוע, תיבת ההילוכים, ההגה והצליל הבוקע מצינור הפליטה. בנוסף, הדגם מצויד גם במערכת היגוי פרוגרסיבית ישירה יותר עם 2.1 סיבובים מנעילה לנעילה לעומת 2.7 בדגמים הרגילים, יש גם מערכת בלימה משופרת עם צלחות בקוטר 340 מ"מ מלפנים ומתלים בכיול קשיח וספורטיבי יותר עם הנמכת מרכב של 15 מ"מ לעומת הדגמים הרגילים. בכדי לאפשר העברת כוח יעילה יותר לגלגלים הקדמיים הדגם מצויד בדיפרנציאל VAQ מוגבל החלקה אלקטרוני. המתלה האחורי הוא מסוג רב חיבורי ובכל פינות הרכב נמצא חישוקי "19 מושחרים. בנוסף נמצא גם בולמים אדפטיביים (DCC) המאפשרים לנהג בחירה מבין 15 דרגות קשיחות שונות לבולמים במצב האפיון האישי או מספר מצבי קשיחות קבועים מראש בהתאם למצב הנבחר בבורר מצבי הנהיגה. 

 

סוקדה אוקטביה RS החדשה תא  הנוסעים
אווירה הולמת בתא הנוסעים.

על המראה הדינמי אחראיים פגושים בעיצוב ספורטיבי עם כונסי אוויר גדולי מידות, גריל מושחר, מראות צד ומסגרת חלונות בשחור מבריק, ספיולר קטן על דלת תא המטען וסופיות אגזוז בכרום. האווירה הספורטיבית ממשיכה לתא הנוסעים באמצעות מושבי ספורט RS כם כיוון חשמלי, הגה D ספורטיבי, דוושות בחיפוי מתכתי, תקרה כהה ותצוגה מותאמת לדגם ביצועים בלוח המחוונים הדיגיטלי ובמערכת המולטימדיה.

 

סקודה אוקטביה החדשה
סקודה אוקטביה RS החדשה.

האוקטביה RS תשווק ברמת אבזור עשירה הכוללת, בין היתר: מולטימדיה "10 מתקדמת עם הרבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, תצוגה עילית, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 עם תצוגה משתנה, 5 שקעי USB טייפ C כולל אחד לצד המראה המרכזית לטובת מצלמת דרך, מערכת שמע מבית Canton עם 11 רמקולים, משטח טעינה אלחוטי לנייד, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, מפתח חכם, פתיחה חשמלית לתא המטען, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, מצלמת רוורס ועוד.

 

סקודה אוקטביה RS החדשה 2021
שפע של אבזור נוחות ובטיחות.

מפרט הבטיחות כולל כרית אוויר מרכזית בין הנהג לנוסע שלצידו, בלימה אוטונומית, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת שיוט אדפטיבית, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית בעת זיהוי מכשול, מערכת אקטיבית Maneuver Assist המזהה מכשולים מאחורי ובחזית הרכב ובולמת את הרכב בעת זיהוי סכנת התנגשות, ועוד. 2021 סקודה אוקטביה RS - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2021 סקודה אוקטביה RS

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.