בחודש מרץ האחרון סקודה חשפה את האוקטביה RS iV החדשה, גרסת ביצועים לאוקטביה החדשה המצוידת במערכת הנעה היברידית -פלאג-אין עם 245 כ"ס, נתון 0-100 קמ"ש של 7.3 שניות וטווח נסיעה חשמלי של 60 ק"מ. כעת, סקודה חושפת שתי גרסאות הנעה חדשות לדגם עם מנועי בנזין ודיזל וכיאה לתקופה הנוכחית, החשיפה נערכה באופן וירטואלי.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

האוקטביה RS בנזין החדשה מצוידת במנוע 2.0TSI (דגם EA888 EVO4) עם הספק מרבי של 245 כ"ס בין 5,000-6,500 סל"ד ומומנט מרבי של 37.7 קג"מ המתקל בין 1,600-4,300 סל"ד. אלו נתונים זהים לנתונים של האוקטביה RS 245 היוצאת. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים DSG המעבירה את הכוח אל הגלגלים הקדמיים בלבד וזה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.7 שניות ולמהירות מרבית מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש.

 

אוקטביה RS החדשה
בסדאן או בסטיישן.

האוקטביה RS החדשה זוכה בנוסף למערכת היגוי פרוגרסיבית עם 2.1 סיבובים מנעילה לנעילה לעומת 2.7 בדגמים הרגילים, דיפרנציאל מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית VAQ להעברת המומנט לגלגל בעל האחיזה הגבוהה יותר (בדגם הבנזין בלבד), חישוקי סגסוגת "18 או "19 כאופציה, מערכת בלימה משופרת עם צלחות בלימה קדמיות בקוטר 340 מ"מ ולמתלים בכיול קשיח וספורטיבי יותר הכולל הנמכת מרכב של 15 מ"מ לעומת הדגמים הרגילים. כאופציה ניתן לבחור במערכת בקרת שלדה DCC עם בולמים אדפטיביים ומספר מצבי נהיגה השולטים על המתלים, ההיגוי, תגובת המנוע ותיבת ההילוכים. ניתן לשלוט בנפרד על כל מאפיין דרך סליידר במסך המגע המכרזי.

 

2021 סקודה אוקטביה RS החדשה
אוקטביה RS החדשה.

חובבי הדיזל יכולו לבחור באוקטביה RS TDI עם מנוע 2.0 ליטר (EA288 EVO) בהספק מרבי של 200 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ. גם מנוע זה משודך לתיבת 7 הילוכים DSG אך בניגוד לדגמי הבנזין, כאן הלקוחות יוכלו לבחור גם באופציה של הנעה כפולה. לאוקטביה RS TDI החדשה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.8 שניות (עם הנעה כפולה) ומהירות מרבית של 243 קמ"ש.

את שני המנועים ניתן לקבל בשתי תצורת המרכב של האוקטביה.

 

אוקטביה RS החדשה תא הנוסעים
אווירה הולמת בתא הנוסעים.

בצד הויזואלי, האוקטביה RS זוכה לגריל מושחר, פגושים בעיצוב ספורטיבי יותר, חצאיות צד בולטות, מראות צד בשחור, ספוילר צנוע על דלת תא המטען, סופיות אגזוז בולטות ועוד. האווירה הספורטיבית ממשיכה אל תא הנוסעים עם מושבי ספורט RS, ריפוד אלקנטרה לאורך הדשבורד והדלתות, גלגל הגה ספורטיבי 3 חישורים (לעומת 2 בדגמים הרגילים), מראה מרכזית ללא מסגרת, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25 עם תצוגה לדגם ביצועים וכך גם במערכת המולטימדיה "10 הכולל מספר מסכים ייעודיים לדגם בלבד.

 

2021 סקודה אוקטביה RS

תגובות (5)

This comment was minimized by the moderator on the site

המשפחתית הכי טובה בגרסה הכי טובה.

This comment was minimized by the moderator on the site

לא לקנות אף רכב מצ'מפיון. השירות מתחת לכל ביקורת. מתנערים מאחריות ומגבים את בעלי המוסכים הנוכלים.

This comment was minimized by the moderator on the site

צודק. העבירו את אבא שלי שבעת מדורי גיהינום עם הגולף שלו. הסכום שהוציא עליה כמו רכב חדש.

This comment was minimized by the moderator on the site

לא אהבתי. לדגם הקודם עיצוב מוצלח יותר. לחדש יש פרונט שמזכיר דג קרפיון. מאחורנית - מזכיר טויוטה קורולה.
גם העיצוב פנים לא מוצלח במיוחד עם פתחי אוורור בגובה הבטן של הנוסעים.
מסך מולטמדיה ענקי שלא...

לא אהבתי. לדגם הקודם עיצוב מוצלח יותר. לחדש יש פרונט שמזכיר דג קרפיון. מאחורנית - מזכיר טויוטה קורולה.
גם העיצוב פנים לא מוצלח במיוחד עם פתחי אוורור בגובה הבטן של הנוסעים.
מסך מולטמדיה ענקי שלא עוזר בדבר חוץ מלהסית את תשומת ליבו של הנהג מהכביש.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

כמאמר החכם:
"סקודה חדשה כמו אודי דור קודם"
מכונית יפהיפיה

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location