לאחר אין ספור טיזרים לדגם, סקודה חושפת היום (ג') את האוקטביה RS iV החדשה וכפי שאתם כבר יודעים, היא תשווק עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין (מכאן התוספת iV לשם) זאת בניגוד לגולף GTI החדשה הממשיכה גם עם מנוע 2.0 ליטר טורבו בנזין. אין עוד אישור רשמי לכך, אך יתכן כי בהמשך השנה האוקטביה RS החדשה תשווק גם עם מנוע בנזין ודיזל, זהים למה שפגשנו בגולף GTI ובגולף GTD החדשות.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

את מערכת ההנעה ההיברידית של האוקטביה RS החדשה כבר פגשנו בשאר דגמי קבוצת פולקסווגן, שילוב של מנוע 1.4TSI בהספק של 150 כ"ס עם מנוע חשמלי בהספק של 114 כ"ס ומומנט של 33.6 קג"מ המשולב בתוך תיבת שישה הילוכים DSG. השילוב הזה יוצר יחידת הנעה בהספק כולל של 245 כ"ס ומומנט מרבי של 40.8 קג"מ, זאת לעומת 245 כ"ס ו-37.7 קג"מ באוקטביה RS 245 היוצאת.

 

סקודה אוקטביה RS iV
בשלב זה עם הנעה היברידית בלבד.

לאוקטביה RS iv נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 7.3 שניות ומהירות מרבית של 225 קמ"ש, זאת לעומת 6.6 שניות ו-250 קמ"ש בדגם היוצא. היתרון היחיד של האוקטביה RS iV החדשה על הדגם היוצא הוא בתחום צריכת הדלק שכן לדגם סוללה (13kWh) המאפשרת טווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ.

 

האוקטביה RS iv החדשה תשווק גם במרכב הסטיישן של האוקטביה החדשה.

 

2020 סקודה אוקטביה RS iV החדשה
גם בדגם סטיישן.

האוקטביה RS iV החדשה מציגה עיצוב ספורטיבי יותר לעומת הגרסאות הרגילות באמצעות השחרה של הגריל הקדמי ועיצוב אגרסיבי יותר לפגושים מלפנים ומאחור, חישוקי "19 בעיצוב ייחודי, קליפרים באדום, חצאיות צד בולטות, מראות צד בשחור וספוילר קטן על דלת תא המטען. הדגם מצויד כסטנדרט בתאורה ראשית LED matrix מתקדמת והמתלים זכו לכיול ספורטיבי יותר הכוללת הנמכת מרכב של 15 מ"מ לעומת הדגמים הרגילים.

 

סקודה אוקטביה RS החדשה תא הנוסעים
הרבה אלקנטרה ותפירה קונטרסטית במושבים ובהגה.

בתא הנוסעים נמצא מושבי ספורט אוחזים ושימוש נרחב באלקנטרה לאורך הדשבורד ובדלתות. תאורת אווירה מתקדמת, ב-10 גוונים, תאפשר לנהג להאיר את תא הנוסעים בשילוב של שני גוונים - אחד עבור המחוונים ואחד עבור תאורת הרגליים.

2020 סקודה אוקטביה RS iV החדשה