סקודה קאמיק סקאוט
סקודה קאמיק סקאוט.
סקודה קאמיק סקאוט
סקודה קאמיק סקאוט.

בחודש הבא יושק בישראל סקודה קאמיק, הקרוס אובר המשפחתי החדש של סקודה. עד שזה יקרה, סקודה מציגה בינתיים באירופה גרסת סקאוט לדגם וכמו כל גרסאות הסקאוט, גם כאן מדובר בחבילה/רמת גימור המעניקה לדגם מראה "קשוח" יותר של רכב שטח.

 

קשתות גלגלים בשחור מט המתחברות לחצאיות צד בשחור (כסוף בדגמים הרגילים), יחד עם חיפוי מראות צד ומגלש קדמי ואחורי בצבע כסוף וחישוקי גלגלים בעיצוב ייחודי ובקוטר של "17 או "18, מעניקים לקאמיק סקאוט את המראה הייחודי ו"הקשוח" שלו. הקאמיק סקואט מצויד כסטנדרט בתאורת LED מלאה.

 

סקודה קאמיק סקאוט
סקודה קאמיק סקאוט.

סקודה לא חושפת תמונות של תא הנוסעים, אך היא מציינת כי שם נוכל למצוא פס קישוט מרכזי באפקט עץ-אפר לאורך הדשברוד, ניתן לבחור בגימור מתכתי שחור מוברש כאופציה, וגימור כרום מסביב לפתחי המיזוג. בנוסף נמצא דוושות עם כיסוי מתכתי, מושבים המשלבים אלקטרנה ועור סינטטי, תאורת אווירה בשלושה גוונים ותאורת LED לתא הנוסעים. כאופציה, לקוחות הדגם יוכלו להוסיף תקרה בצבע כהה.

ברוב המקרים גרסאות הסקאוט משווקות עם מבחר מצומצם של מנועים, החזקים יותר, אך במקרה זה ניתן לקבל את הקאמיק סקואט עם מבחר המנועים המלא של הקאמיק - בנזין, דיזל וגז - בהספקים של 95 כ"ס עד 150 כ"ס.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.