סקודה אניאק תא הנוסעים
סקודה אניאק - תא הנוסעים.
סקודה אניאק תא הנוסעים
סקודה אניאק - תא הנוסעים.

עד לחשיפת הדגם בחודש ספטמבר הקרוב, סקודה ממשיכה לספק לנו טיזרים לקרוסאובר החשמלי שלה, סקודה אניאק iV, והפעם היא מספקת לנו הצצה אל עיצוב תא הנוסעים של הדגם.

 

עיצוב תא הנוסעים של האניאק מבוסס על שפת העיצוב העדכנית של סקודה, כפי שפגשנו באוקטביה החדשה לדוגמה, אך מוסיף ייחודיות משלו עם מדרגה רחבה יותר לדשבורד כך שמסך המגע המרכזי, בגודל "13, יהיה קרוב יותר לידי הנהג והנהג יוכל להניח את כף היד על המדרגה לתפעול נוח יותר של המסך. מול הנהג יהיה לוח מחוונים דיגיטלי חדש הכולל תצוגה של מציאות רבודה במסך מערכת הניווט.

 

אבל העיקר בתא הנוסעים של האיניאק הוא לא העיצוב אלא החומרים המרכיבים אותו ואפשרויות ההתאמה האישית. סקודה דאגה שרוב החומרים המרכיבים את תא הנוסעים יהיו חומרים ממוחזרים, כולל ריפודי המושבים, ולקוחות הדגם יוכלו לבחור מבין שלל שילובי צבעים לתא הנוסעים.

 

אניאק תא הנוסעים
מדרגה לתמיכה כף היד.

בנוסף ובכדי לשפר את יכולת ההתאמה האישית של הדגם, האניאק לא ישווק כמו שאר דגמי סקודה במספר רמות גימור שלכל אחת רשימת אבזור וחומרי גימור שונים, את הרכבת האבזור (העיקרי) והגימור שבדגם יוכלו הלקוחות להתאים באופן אישי כך שגם הלקוחות שהזמינו את יחידת ההנעה הבסיסית יוכלו לאבזור את הדגם עם המערכות המתקדמות ביותר.

 

בזכות ההנעה החשמלית ופלטפורמת MEB, הנוסעים בשורה השנייה יזכו לשפע של מרחב וללא תעלה מרכזית, גם הנוסע האמצעי ייהנה מאותה נוחות של שאר הנוסעים. תא המטען בדגם יציע נפח גדול של 585 ליטר, כמעט כמו האוקטביה החדשה. סקודה מציינת כי בזכות ההנעה החשמלית תא הנוסעים יספק יותר תאי אחסון שימושיים משאר דגמי סקודה הנוכחיים.

הופעת הבכורה העולמית של האיניאק תיערך ב-1 בספטמבר.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.