מנוע ה-1.5 ליטר TSI החדש אמור להפחית את צריכת הדלק ופליטת המזהמים בתנאי אמת.

 

מנוע ה-1.5TSI EVO החדש של קבוצת פולקסווגן מגיע כעת באירופה גם אל האוקטביה המחודשת. מנוע זה יחליף עם הזמן את מנוע ה-1.4TSI של הדגם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

על הנייר, למנוע ה-1.5 ליטר החדש נתונים זהים למנוע ה-1.4 ליטר: הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ בין 1,500-3,500 סל"ד. גם נתוני הביצועים זהים עם 8.2 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 219 קמ"ש. גם נתון צריכת הדלק המשולבת זהה בין המנועים: 20.4 ק"מ לליטר.

 

מה הטעם אתם שואלים? וכן המנוע החדש, המצויד בטכנולוגיה מתקדמת יותר, אמור לספק צריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכים יותר בתנאי אמת, כלומר בשימוש יום יומי מחוץ למעבדה שם נבדקים הנתונים.

את זה המנוע אמור לעשות באמצעות פעולה במחזור מילר היעיל יותר אנרגטית במקום במחזור אוטו המקובל, באמצעות השימוש ביחס דחיסה גבוה של 12.5:1 (פיצוי על מחזור מילר), באמצעות מערכת ACT לניתוק שני צילינדרים כאשר המנוע לא במאמץ, מערכת הזרקת דלק דור 4 מתקדמת יותר וניהול תרמי משופר וכן שימוש בציפוי מתקדם לדפנות הצילינדר. בנוסף לכך, שימוש במגדש טורבו עם גאומטריה משתנה VGT אמור להקטין את השהיית הגדישה לעומת מנוע ה-1.4 ליטר.

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

והכי חשוב לא אמרתם , זה גיר רטוב או יבש?

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location