הקודיאק Business מהווה את גרסת הכניסה החדשה לדגם, עם מפרט בטיחות מלא וקצת פחות אבזור במחיר של 171,990 שקל.

 

חטיבת סקודה מבית צ'מפיון מוטורס, מודיעה על תחילת השיווק של רמת גימור חדשה ובסיסית לסקודה קודיאק, הקרוסאובר 7 מושבים הבכיר והמצליח של סקודה. הקודיאק Business ישווק במחיר של 171,990 ₪, זאת לעומת 182,990 ₪ לרמת הגימור Ambition אשר היוותה עד עתה את רמת הגימור הבסיסית של הקודיאק.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

הקודיאק ביזנס ישווק עם מנוע 1.5 ליטר TSI המייצר הספק מרבי של 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.4 קג"מ ומשודך לתיבת 7 הילוכים DSG ולהנעה קדמית בלבד. זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.9 שניות, מהירות מרבית של 198 קמ"ש ולצריכת דלק משולבת של 15.9 ק"מ לליטר.

 

2020 סקודה קודיאק
כיתוב סקודה על דלת תא המטען במקום הסמל.

רמת הגימור ביזנס כוללת אבזור בטיחות זהה לרמת הגימור אמבישן, עם בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית עד 160 קמ"ש ובקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד. בכל הקשור לאבזור תפעול ונוחות, רמת הגימור ביזנס כוללת, בין היתר: בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי, קיפול חשמלי למראות הצד, מולטימדיה מקורית "8 עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, חישוקי סגסוגת "17, חלונות אחוריים כהים, שליטה מלאה מההגה, חיישני תאורה וגשם ועוד. סקודה קודיאק ביזנס - מפרט טכני מלא להורדה.

 

לעומת רמת הגימור אמבישן אתם מוותרים, לדוגמה, על תאורת LED מלאה, מפתח חכם - פתיחה והתנעה, חיישני חניה מקוריים, מצלמה אחורית מקורית ועוד.

 

 

סקודה קודיאק ביזסנס
אווירה פשוטה יותר בתא הנוסעים.

הקודיאק נוחת בישראל בדגמים אשר זכו לעדכון עיצובי וקל ובמקום סמל סקודה על דלת תא המטען נמצא את הכיתוב SKODA בגדול. רמות האבזור הבכירות יותר זכו למערכת ניטור שטח מת משודרגת עם טווח זיהוי רחב יותר. סקודה קודיאק - מפרט טכני מלא.

 

ג'קי אביב, מנהל חטיבת סקודה בצ'מפיון מוטורס: "עם השקת רמת הגימור Business הרחבנו את המגוון בדגם הקודיאק, למתן מענה לקהלי יעד נוספים במגזר הפרטי והעסקי, מבלי להתפשר על הבטיחות והאיכות הגבוהה בדגם זה. הקודיאק ברמת גימור Business, בתמחור אטרקטיבי מאי פעם, מציע גישה חדשנית, מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט, מנוע מתקדם וחסכוני ועיצוב עדכני".

 

סקודה קודיאק - מחירון:

קודיאק ביזנס 1.5TSI אוטו' - 171,990 ₪

קודיאק אמבישן 1.5TSI אוטו' - 182,990 ₪

קודיאק סטייל 1.5TSI אוטו' - 204,500 ₪

קודיאק סטייל 2.0TSI 4X4 אוטו' - 231,990 ₪

קודיאק L&K 2.0TSI 4X4 אוטו' - 259,990 ₪

קודיאק ספורטליין 2.0TSI 4X4 אוטו' - 259,990 ₪

 

דיזל:

קודיאק אמבישן 2.0TDI אוטו' - 182,990 ₪

קודיאק סטייל 2.0TDI אוטו' - 202,990 ₪

קודיאק סטייל 2.0TDI 4X4 אוטו' - 235,990 ₪

 

תגובות (5)

This comment was minimized by the moderator on the site

אולי לליסניג זה טוב
לא מבין למה ב 2020 צריך לשלם תוספת על מצלמת רווורס
אוטו שעולה 171 אלף שקל מגיע בלי כל הדברים הכי בסייסים.
כל הכבוד למערכות בטיחות אבל עדיין המחיר הגבוה יחסית מעלה את השאלה...

אולי לליסניג זה טוב
לא מבין למה ב 2020 צריך לשלם תוספת על מצלמת רווורס
אוטו שעולה 171 אלף שקל מגיע בלי כל הדברים הכי בסייסים.
כל הכבוד למערכות בטיחות אבל עדיין המחיר הגבוה יחסית מעלה את השאלה למה לזלזל כל מצלמה שעולה 100 שקל

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

מה זה המחיר הזה לרכב חדש שעדיין בכלל לא יודעים מה יהיה השוק שלו פה בארץ ? אפשר לקבל היום רכבים הרבה יותר מאובזרים ובטחותיים כמו הספורטאז' שהשוק שלו בארץ מבין הטובים ובטוח תמורה יותר גבוהה עם מנוע...

מה זה המחיר הזה לרכב חדש שעדיין בכלל לא יודעים מה יהיה השוק שלו פה בארץ ? אפשר לקבל היום רכבים הרבה יותר מאובזרים ובטחותיים כמו הספורטאז' שהשוק שלו בארץ מבין הטובים ובטוח תמורה יותר גבוהה עם מנוע דיזל.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אתה רציני שאתה משווה את הספורטאז' לקודיאק? לא מדובר באותה ליגה וקהל היעד של הקודיאק שונה. בעיקר בגלל 7 מושבים וגימור ומנוע בסגנון אירופי כמו בכל קבוצת VAG.

This comment was minimized by the moderator on the site

לאבי אתה רציני שאתה משווה את הקודיאק הזוועתית הזאת לקינג הישראלי הספורטאז'?
כן הם אומנם לא באותה הקטגורייה,כי הקודיאק הוא בקטגוריה של קיה סורונטו.
אבל הספורטאז' לא רואה ממטר את הקודיאק המעפן הזה.
ה...

לאבי אתה רציני שאתה משווה את הקודיאק הזוועתית הזאת לקינג הישראלי הספורטאז'?
כן הם אומנם לא באותה הקטגורייה,כי הקודיאק הוא בקטגוריה של קיה סורונטו.
אבל הספורטאז' לא רואה ממטר את הקודיאק המעפן הזה.
הספורטאז' רכב פי אלף יותר אמין והשוק יד 2 שלו אטרקטיבי ביותר ששומר על ערכו.
הקודיאק אחרי שנתיים תעלה 65 אלף לכל היותר.
ושלא נדבר על התיבה הלא אמינה של הקודיאק.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

באירופה דגם הבסיס הוא אמבישן וביזנס עולה עוד 3.-4%. מוזר
בכל אופן מחיר לא נוראי אבל בצד היקר.
מחירים סבירים לדעתי הצנוע 165, 175, 185 לדגמי בנזין ואפשרי להגיע או להתקרב לאזורים אלה במיקוח

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location