סקודה אניאק איור
אחד העיצובים היותר מוצלחים של סקודה.
סקודה אניאק איור
אחד העיצובים היותר מוצלחים של סקודה.

סקודה ממשיכה לספק לנו מידע ותמונות על הקרוסאובר החשמלי הראשון שלה, סקודה אניאק iV אותו היא תחשוף בבכורה עולמית בראשון בספטמבר 2020. אז לאחר שסיפקה לנו מידע טכני על הדגם וחשפה איור של תא הנוסעים, כעת היא מספקת לנו הצצה אל העיצוב החיצוני של הדגם באמצעות מספר איורים.

 

אם האיורים אכן נאמנים למה שנפגוש בעוד מספר שבועות, אז מדובר באבולוציה מוצלחת לשפת העיצוב הנוכחית של רכבי ה-SUV של סקודה, כבר לא קופסא שימושית אלא עיצוב זורם ודינאמי שמצד אחד מכיל את כל מאפייני העיצוב של המותג ומצד שני משדרג משמעותית את הסקס אפיל של המותג.

 

סקודה אניאק
עיצוב דינמי.

סקודה אניאק iV הוא קרוסאובר הדומה בגודלו לסקודה קודיאק, 4.68 מטר אורך, 1.88 מטר רוחב ו-2.76 מטר בסיס גלגלים, אך נמוך יותר ב-7 ס"מ לטובת השגת מקדם גרר נמוך במיוחד יחסית לקרוסאובר העומד על 0.27 בלבד. נפח תא המטען בדגם עומד על 585 ליטר.

 

סקודה אניאק תא הנוסעים
תא הנוסעים ממשיך את קו העיצוב הדינמי.

האיניאק ישווק בשלב הראשון בשלושה דגמים עיקריים, iV50 עם הספק מרבי של 150 כ"ס וטווח נסיעה של 340 ק"מ, iV60 עם 180 כ"ס וטווח נסיעה של 390 ק"מ ודגם iV80 עם 204 כ"ס וטווח נסיעה של כ-500 ק"מ. בהמשך הדגם ישווק בשתי גרסאות הנעה כפולה חזקות, iV80X עם 265 כ"ס וכן בדגם ביצועים RS עם 302 כ"ס.

בתא הנוסעים של הדגם נמצא במרכז הדשבורד מערכת מולטימדיה עם מסך מגע "13 אך זה לא ממש משנה שכן בניגוד לרמות גימור כמו בשאר דגמי סקודה, האניאק ישווק ברמת גימור בסיסית אחת עליה יוכלו הלקוחות להוסיף חבילות אבזור שונות כרצונם.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.