2026 פורשה 911 טורבו S החדשה
פורשה 911 טורבו S החדשה - מעכשיו עם הנעה היברידית.
2026 פורשה 911 טורבו S החדשה
פורשה 911 טורבו S החדשה - מעכשיו עם הנעה היברידית.

פורשה ממשיכה להטמיע את מערכת ההנעה ההיברידית T-Hybrid שלה בדגמי 911 המחודשים (992.2) וכעת הגיע התור של הגרסה המהירה ביותר של הדגם (בקו ישר) לזכות בתוספת של המערכת הזו, קבלו את פורשה 911 טורבו S T-Hybrid. 

 

 יונדאי במבצע אאוטלנדר

מערכת T-Hybrid היא מערכת הנעה היברידית לכל דבר עם סוללת 1.9kWh במתח הדקים של 400V ומנוע חשמלי המוסיף עוד 61 כ"ס כך שההספק המשולב של המערכת, בשילוב עם מנוע 3.6 ליטר שישה צילינדרים טווין-טורבו, עומד כעת על 711 כ"ס. המומנט המרבי נותר ללא שינוי על 81.5 קג"מ אך כעת הוא מתקבל בטווח רחב יותר של 2,500 עד 6,000 סל"ד לעומת טווח צר יותר של 2,500-4,000 סל"ד בדגם היוצא. 

 

2026 פורשה 911 טורבו S החדשה
פורשה 911 טורבו S החדשה.

עם הנעה כפולה סופר מהירה ותיבת 8 הילוכים כפולת מצמדים PDK, לפורשה 911 טורבו S החדשה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 2.5 שניות, שיפור של 0.2 שניות מהדגם היוצא, ונתון תאוצה 0-200 קמ"ש של 8.4 שניות, שיפור משמעותי של 0.5 שניות מהדגם היוצא. המהירות המרבית הופחתה מ-330 קמ"ש ל-322 קמ"ש. אם תבחרו בגרסת הקבריולט של הדגם, תוסיפו על 0.2 שניות לנתוני התאוצה. 

 

זה לא רק שפורשה לקחה את המנוע היוצא והוסיפה לו סיוע חשמלי, היא הפחיתה את הנפח מ-3.8 ל-3.6 ליטר ואת צמד מגדשי הטורבו VGT הרגילים מחליפים כעת מגדשי טורבו עם מנוע חשמלי קטן המשולב בתוך המגדש (eTurbo) כך שלא תפגשו כאן באזה רגע של השהיית גדישה בסל"ד נמוך. התוספת של מנוע חשמלי למגדש הטורבו מאפשרת להסיר את שסתום הפריקה בטורבו, ברגע שלחץ המגדישה מגיע לערך מסוים המנוע החשמלי הופך לגנרטור המשמש לטעינת הסוללה. 

 

פורשה 911 טורבו S החדשה תא הנוסעים
פורשה 911 טורבו S.

המערכת ההיברידית הוסיפה משקל לדגם וכדי לפצות על זה פורשה התקינה בדגם מגוון חלקים משופרים וקלים יותר במקומות החשובים, כמו בזרועות המתלים וכו', כך שסך תוספת המשקל לעומת הדגם היוצא עומדת על 85 קג"מ.  לטענת פורשה תוספת המשקל לא מורגשת, המכונית למעשה חדשה יותר בזכות שדרוג חלקי המתלה וכהוכחה לכך פורשה מציינת כי בזמן הפיתוח הדגם הקיף את מסלול הנורבורגרינג ב-7 דקות ו-4 שניות, שיפור מרשים מאוד של כ-14 שניות לעומת הדגם היוצא ומהירה בשנייה אחת משיאומי SU7 אולטרה על 1,548 הסוסים החשמליים שלה, שקבעה לאחרונה שיא הקפה לרכב חשמלי.

 

פורשה 911 טורבו S היברידית
זמינה כמובן גם במרכב קבריולט.

תנאי בסיסי כדי להיות מהירים אלו צמיגים אוחזים ומערכת בלימה שלא מתעייפת. עבור ה- 911 טורבו S החדשה פורשה פיתחה עם פירלי צמיגי P-ZERO טרפאו R חדשים ואוחזים יותר שכעת הם גם רחבים יותר במידה אחת מאחור (325/30R21) כאשר אלו הקדמיים נותרו במידה זהה של 225/35R20. מאחור הותקנו צלחות בלימה קרמיות בקוטר של 410 מ"מ במקום 390 מ"מ בדגם היוצא, הקדמיות נותרו על קוטר של 420 מ"מ. רפידות חדשות מבטיחות לפי פורשה עמידות גבוהה יותר לעומס ממושך. 

 

2026 פורשה 911 טורבו S החדשה
פורשה 911 טורבו S החדשה.

עיצובים חדשים לפגושים עם אווירודינמיקה אקטיבית אפשרו להפחית את מקדם הגרר ב-10% ולשפר את הקירור לרדיאטור ולמערכת הבלימה הקדמית. התוספת של מערכת היברידית אפשרה למהנדסים להתקין מוטות מייצבים אקטיביים עם מפעילים הידראוליים כאשר אלו נשלטים ע"י מערכת הבקרה הדינאמית החדשה של הדגם. מערכת פליטה מטיטניום אפשרה לשפר את הסאונד ולהפחית כ-6.8 ק"מ ממשקל המערכת. 

תגיות: פורשה 911
רוצים לקבוע נסיעת מבחן? לקבל ייעוץ? לשמוע על הצעות ומבצעים שלא תמצאו ברשת?

התקשרו 03-9058081 או מלאו את הפרטים

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
 יונדאי במבצע אאוטלנדר
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.