פולסטאר 1
פולסטאר 1 - מכונית הספורט קופה ראשונה של מותג מכוניות הביצועים החדש של וולוו.
פולסטאר 1
פולסטאר 1 - מכונית הספורט קופה ראשונה של מותג מכוניות הביצועים החדש של וולוו.

פולסטאר 1, מכונית הספורט קופה הראשונה של מותג הביצועים החדש של וולוו, מצויד במערכת הנעה היברידית עם 600 כ"ס ו-102 קג"מ ובעלת טווח נסיעה חשמלי של 150 ק"מ.

 

פולסטאר1 שנחשפה היום (ג') בסין, היא המכונית הראשונה של חטיבת הביצועים של וולוו שהפכה לאחרונה למותג מכוניות ביצועים עצמאי וכזה שיתחרה בדגמי M או AMG של ב.מ.וו ומרצדס. אם הפולסטאר 1 נראית לכם מוכרת אתם לא טועים,  שכן היא מבוססת  בכבדות על הקופה קונספט של וולוו שהוצג לפני כארבע שנים. 

 

הפולסטאר 1 תהיה המכונית הראשונה של המותג החדש של וולוו אשר תשווק בתחילת 2019 ותיוצר בסין בפס ייצור חדש המיועד למותג שנבנה בימים אלו בהשקעה של 640 מיליון אירו. למעט הפולסטאר 1 שתהיה בעלת מערכת הנעה היברידית, כל שאר דגמי המותג העתידיים, שיכללו דגמי SUV, יתבססו על הנעה חשמלית מלאה בלבד.

 

פולסטאר 1 תא הנוסעים
הסמל פולסטאר, העיצוב וולוו.

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הפולסטאר 1 עושה שימוש במנוע 2.0 ליטר עם מגדש-על ומגדש טורבו בהספק של 382 כ"ס האחראי על הנעת הגלגלים הקדמיים. מאחור נמצא שני מנועים חשמליים, אחד לכל גלגל עם שליטה מלאה על המומנט, בהספק כולל של 218 כ"ס. למערכתהספק כולל מרבי של 600 כ"ס ומומנט אדיר של 102 קג"מ. לפי פולסטאר, הסוללה שבדגם תאפשר טווח נסיעה חשמלי משמעותי של 150 ק"מ.

הפולסטאר 1 מבוססת על פלטפורמת SPA החדשה של וולוו המשמשת כיום דגמים כגון ה- XC60 או ה- S90. בפולסטאר מציינים כי הם שדרגו כ-50% מהפלטפורמה בכדי להגדיל את הקשיחות ולהנמיך את מרכז הכובד, פעולות אלו ועוד אפשרו לפולסטאר 1 להשיג חלוקת משקל של 48:52 לטובת הציר האחורי. שימוש נרחב בקרבון אפשר להגדיל את קשיחות המרכב ב-45% ולהפחית את משקל הדגם ב-230 ק"ג לעומת ה-S90 של וולוו. על הצמדת הגלגלים לכביש, וגם על נוחות הנוסעים, אחראיים בולמים של אוהלינס עם בקרה רציפה על השיכוך (CESi). לפולסטאר 1 אורך של 4.5 מטר ובסיס גלגלים של 2.64 מטר.

 

בשלב הראשון לפחות, הפולסטאר 1 תוצע רק באמצעות האינטרנט על בסיס של ליסינג תפעולי לשנתיים או שלוש הכולל מסירה, טיפולים וביטוח כולל האופציה להשתמש בדגמים אחרים של וולוו או פולסטאר במהלך הזמן תמורת תשלום חודשי קבוע.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 5

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.