פולקסווג טיגואן זוכה למתיחת פנים לשנת 2011, הכוללת שינוי חיצוני ופנימי קל בלבד, אך היוצרת מראה מגובש ומוצק יותר.

פולקסווגן טיגואן החדש 2011 - מתיחת פנים קלה אך מוצלחת

רק אתמול חשפנו תמונה יחידה אשר דלפה לרשת אשר הציגה את מתיחת הפנים לפולקסווגן טיגואן 2011 וכעת פולקסווגן חושפת באופן רשמי את מתיחת הפנים לדגם. פולקסווגן טיגואן שאיתנו משנת 2007, זוכה לשנתו החמישית, במתיחת פנים המקרבת אותו לשאר דגמי פולקסווגן ובעיקר להיות סוג של בייבי טוארג.

 

פנסי החזית, מושאלים מהטוארג וכוללים תאורת LED ליום המוסיפה למראה הפרמיום המתבקש מדגמי פולקסווגן. גריל הפסים האורכי המצופה כרום, נמתח בין הפנסים הראשיים כמעט לכל רוחבו של הרכב, מקנה לטיגואן מראה רחב ואגרסיבי ופחות עגלגל ושמנמן כפי שהיה לפני מתיחת הפנים.

 

מאחור, רק שתי חידות הפנסים החולפו בכאלו שנמצא בשאר דגמי פולקסווגן, מבוססי LED, כאשר גם הם בעלי מראה ותאורה אורכית התורמים לתחושה היותר מרובעת ורחבה של הטיגואן המחודש. מבפנים, ניתן להבחין בהגה חדש, עם כפתורי שליטה בעיצוב שונה וכן לוח מחוונים מחודש כאשר מסך ה-LCD המרכזי הוגדל ואת מחוון הטמפרטורה ומחוון מיכל הדלק הוכנסו אל תחתית מד הסל"ד ומד המהירות בהתאמה.

 

פולקסווגן לא מספקת פרטים נוספים וסביר להניח שבתחום יחידות ההנעה ותיבת ההילוכים לא יהיה כל שינוי ונזכה לאותם מנועי TSI TDI בשילוב תיבת DSG7 ו-DSG6 למנועי הדיזל. החשיפה הרשמית בתערוכת ז'נבה בחודש הבא.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.