תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים של פולקסווגן היא סיפור הצלחה ובעיקר מקור לחיקוי עבור כל שאר היצרניות.

DSG - סיפור הצלחה של פולקסווגן

אמנם תיבת ההילוכים כפולת המצמדים לא הומצאה ע"י פולקסווגן, אך היא הראשונה להביא את הטכנולוגיה הזו לכל "פועל" וניתן להשיגה בכל קשת הדגמים של הקונצרן החל מהפולו הקטנה ועד למכוניות הספורט עתירות המומנט.

 

את תיבת ה- DSG-6 הציגה פולקסווגן לראשונה יחד עם האודי TT החדשה ב-2003 ובגולף R32. בסוף 2007, הציגה פולקסווגן את ה- DSG-7 המיועדת עבור מנועים קטנים יותר המפתחים מומנט של עד ל-250Nm. פולקסווגן גולף הייתה הראשונה לקבל את התיבה הזו. כ-3.4 מיליון יחידות מתיבת ה-DSG יוצרו במפעל קאסל וכ-150,000 יוצרו במפעל בסין (עבור השוק הסיני בלבד).

 

 

עובדות על תיבת DSG:

1) משודכת למנוע 1.4TSI בגולף, תיבת DSG-7 מאפשרת חיסכון של 0.4 ליטר לכל 100 ק"מ לעומת תיבה ידנית.

2) משקלה של תיבת DSG-7 עומד על כ-70 ק"ג ו-93 ק"ג לתיבת DSG-6.

3) תיבת DSG-7 מתוכננת לעמוד במומנט של עד 250Nm.

4) תיבת DSG-6 מתוכננת לעמוד במומנט של עד 350Nm.

5)תיבת DSG-6 מסדרת DQ500 שהוצגה ב-2009 מסוגלת לעמוד במומנט של עד 500Nm.

6) 2004: זו השנה הראשונה בה מוצגת תיבת DSG בגולף GTI המציעה ביצועים טובים יותר מהתיבה הידנית.

7) 1.7 ליטר שמן נדרשים לתפעול תיבת DSG-7.

8) 6.5 ליטר שמן נדרשים לתפעול תיבת DSG-6.

9) 2,000,000: זה מספר הקילומטרים בהן נבחנה תיבת ה- DSG-7 בזמן הפיתוח.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.