הקונספט פולקסוגן T-Roc שיוצג בז'נבה, רומז על קרוסאובר קומפקטי עתידי של פולקסווגן שיכנס בין הטיאגן לטיגואן.

פולקסווגן T-רוק קונספט

לפולקסווגן יש אמנם כיום רק שני רכבי פנאי בהיצע, הטיגואן והטוארג, אך יש לה לא מעט תכניות לרכבי פנאי עתידיים ואל דגמי הקונספט האחרונים - קרוס-בלו קופה, קרוס-בלו והטאיגן העירוני - יצטרף בתערוכת ז'נבה קונספט נוסף – פולקסווגן T-ROC.

 

אם הטאיגן הקטן, 3.84 מטר אורך, מבוסס על האפ, הקרוסאובר הקומפקטי העתידי עליו רומז ה-T-Roc צפוי להתבסס על הפולו הבאה והוא יתחרה בדגמים כגון רנו קפצ'ור ופיג'ו 2008. זה יקרה רק לקראת 2017 במקביל לאודי שתציג מצידה גרסה משלה לדגם, את ה-Q1. לקונספט מידות של 4,179 מ"מ אורך, 1,831 מ"מ רוחב ו-1,501 מ"מ גובה. למעט מידת רוחב גדולה יחסית, כך זה לרוב בדגמי קונספט, דגם הייצור העתידי צפוי לשאת מידות דומות.

 

פולקסווגן מציינת שמשקל הדגם העתידי יעמוד על כ-1,420 ק"מ והוא יתבסס על פלטפורמת MQB המודולרית. דגם הקונספט מצויד במנוע טורבו דיזל המוכר מהגולף GTD, מנוע בנפח 2.0 ליטר בהספק מרבי של 184 כ"ס ומומנט מרבי של37.8 קג"מ המשודך לתיבת 7 הילוכים DSG המעבירה את הכוח אל כל ארבעת הגלגלים 4MOTION. זה מספיק בכדי להאיץ את הדגם מ-0 ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות ולהשיג מהירות מרבית של 210 קמ"ש. כל זאת עם צריכת דלק משולבת של 20.4 ק"מ לליטר.

 

לפי פולקסווגן, דגם הקונספט מציג את שפת העיצוב העתידית של רכבי הפנאי של פולקסווגן אותה נפגוש בדגמים העתידיים של החברה. בנוסף לכך, הקונספט רומז על הכיוון העתידי של תאי הנוסעים של פולקסווגן – נקי ופשוט, ללא כפתורים פיזיים. כמו באודי TT החדשה, לוח המחוונים הוא מסך "12.3 המשרת גם כמסך מערכת המידע והמולטימדיה והמסך במרכז הדשבורד, משמש עבור השליטה במערכת בקרת האקלים.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.