פורד אדג' מולטימדיה 12 אינץ'
מולטימדיה חדשה עם מסך 12 אינץ'.
פורד אדג' מולטימדיה 12 אינץ'
מולטימדיה חדשה עם מסך 12 אינץ'.

פורד מעניקה לאדג' המזדקן (הוצג בשנת 2014) מקצה שדרוגים לדגמי 2021 בכדי להשאיר את הדגם תחרותי ורלוונטי מול מתחרים רעננים.

 

השדרוג המשמעותי ביותר בדגם הוא התקנה של מערכת המולטימדיה SYNC 4A החדשה והמתקדמת של פורד המחליפה את מערכת SYNC 3 ששרתה עד עתה את הדגם. המערכת החדשה כוללת מסך מגע "12 אנכי והתקנתו דרשה להסיר את מערך כפתורי בקרת האקלים, שכעת נשלטת דרך תצוגה קבועה בתחתית המסך. למרות המסך הענק, פורד האדג' עדיין מציע כפתורים פיזיים לשליטה קלה ומהירה על מערכת השמע.

 

פורד אדג' 2021
מקצה שדרוגים לדגמי 2020 של האדג'.

המסך מאפשר שימוש במספר אפליקציות במקביל (מסך מפוצל) ומערכת SYNC 4A כוללת חיבור אלחוטי לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, תפעול קולי טבעי מבוסס ענן כך שהמערכת מתעדכנת ומשתפרת כל הזמן. המערכת כוללת גם ספר רכב/נהג דיגיטלי המבוסס על סרטוני הסברה במקום מאות מסכי טקסט עם הסברים. בנוסף, פורד הוסיפה לדגם עוד שתי כניסות USB, אחת מהן מסוג טייפ C.

לצד המערכת החדשה פורד מציעה עם האדג' 2021 מבחר גדול יותר של חישוקי גלגלים ואופציה לגימור חדש לתא הנוסעים (בתמונות). דגמי 2021 של האדג' ישווקו כסטנדרט עם מערכת הבטיחות Co-Pilot360 הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, מערכת חניה אוטומטית, סיוע אקטיבי להיגוי בעת תמרון חירום, מצלמת 180 מעלות קדמית ועוד.

 

2021 פורד אדג'

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 3

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.