פורד אקספלורר החדש 2020
פורד אקספלורר החדש.
פורד אקספלורר החדש 2020
פורד אקספלורר החדש.

דלק מוטורס, יבואנית פורד בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של פורד אקספלורר 2020 החדש, דור שישי לקרוסאובר המצליח של פורד שהוצג לראשונה בינואר אשתקד. האקספלורר החדש ישווק בשלב זה בישראל בדגם אחד עם מנוע 2.3 ליטר טורבו 300 כ"ס, תיבת 10 הילוכים אוטו', אופציה לשישה או שבעה מושבים, שפע של אבזור נוחות ובטיחות וכל זה במחיר של 354,900 ₪.

 

פורד אקספלורר החדש הוא דגם חדש לחלוטין המבוסס על פלטפורמת הנעה אחורית חדשה CD6 (לעומת קדמית בדגם היוצא) לאקספלורר החדש אורך של 507 ס״מ, רוחב של 200 ס״מ, גובה של 178 ס״מ ובסיס גלגלים של 302 ס״מ, תוספת של 4 ס״מ לאורך, קיצוץ של 3 ס״מ לגובה ותוספת של משמעותית של 16 ס״מ לבסיס הגלגלים. השורה התחתונה היא רכב מרווח יותר לנוסעים, עד 7 נוסעים, ומטען. נפח תא המטען כאשר כל המושבים בשימוש עומד על 516 ליטר ועם קיפול השורה השלישית מתקבל נפח של 1,357 ליטר - ענק.

העיצוב החדש של הדגם זוויתי ומודרני יותר אך שומר על כל מאפייני העיצוב המסורתיים של האקספלורר. תא הנוסעים החדש מציג קפיצת מדרגה מרשימה של איכות, אבזור וטכנולוגיה וכאמור, לראשונה תוכלו לבחור בשישה מושבים עם שני מושבי "קפטן" נפרדים בשורה השנייה במקום שבעה מושבים. ברשימת האבזור של הדגם (רמת גימור לימיטד) נמצא מסך "8 צף עבור מערכת המולטימדיה עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מסך "6.5 בלוח המחוונים, משטח טעינה אלחוטי, מצלמת 360 מעלות, בקרת אקלים מפוצלת ל-3 אזורים, תאורת LED מלאה, חישוקי "20, תאורת אווירה, מערכת שמע מערכת מבית B&O המצוידת ב-12 רמקולים, מפתח חכם, חלון גג, ריפודי עור, מושבים קדמיים חשמליים, קיפול חשמלי לשורה השלישית ועוד ועוד.

 

פורד אקפלורר 2020 תא הנוסעים
מרווח, איכותי וטכנולוגי יותר.

בניגוד לדגם היוצא ששווק עם מנוע אטמוספרי V6, הפעם הדגם משווק בישראל עם מנוע 2.3 ליטר טורבו אקובוסט המייצר הספק מרבי של 300 כ"ס ומומנט מרבי של 42.9 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 10 הילוכים אוטומטית חדשה ולמערכת הנעה כפולה AWD אך כזו המאפשרת ההנעה היא אחורית בלבד לטובת חיסכון בצריכת הדלק. דלק מוטורס לא מפרסמת את נתון התאוצה, אתם יכולים לצפות לנתון בגזרת ה-7 שניות, אך המהירות המרבית עומדת על 214 קמ"ש וצריכת דלק המשולבת עומדת על 9.9 ק"מ לליטר.

 

2020 פורד אקספלורר החדש
מנוע 2.3 טורבו חזק.

רמת הגימור LIMITED בה משווק כעת האקספלורר כוללת מבחר עשיר של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל בקרת שיוט אדפטיבית עם מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, אור גבוה אוטומטי, ניטור שטח מת כולל תנועה חוצה מאחור, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת סיוע להיגוי בעת תמרון חירום ועוד. להורים יש את מפתח MyKey המאפשרת הגדרת הגבלות בטיחות הנשמרות בזיכרון של המפתח הייחודי כמו הגבלת מהירות ועוצמת שמע מרבית. 2020 פורד אקספלורר - מפרט טכני מלא להורדה.

בהמשך, מבחר גרסאות האקספלורר יורחב עם דגמים נוספים, כגון אקספלורר ST הספורטיבי עם 400 כ"ס או גרסת הפלאג-אין החדשה של הדגם עם הספק כולל של 318 כ"ס.

 

פורד אקפלורר 2020 תא הנוסעים
אופציה לשישה מושבים.

שחר שמש, מנכ"ל דלק מוטורס: "הדור החדש של האקספלורר הוא רכב הפנאי הנמכר ביותר בארה"ב, ולא בכדי. גם בישראל הוא צבר לעצמו קהל קנאי, שמוכן להחליף אקספלורר רק באקספלורר נוסף - אם כרכב מנהלים מבוקש, או כרכב משפחתי רב תכליתי. הדור הכל-חדש, שהצליח להגיע אלינו במספרים מוגבלים, ביצע קפיצת דרך בכל תחום, כאשר המחיר נותר אטרקטיבי במיוחד בקבוצת רכבי הפנאי הגדולים. הוא מצטרף למשפחת הפוקוס, שהגיעה לארץ בשבועות האחרונים וזוכה לביקוש גבוה, ולדגמי הקוגה והפומה שיגיעו בהמשך".

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 4

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.