פורד חושפת את הטאורוס החדשה עבור השוק הסיני, תוצע עם מנוע 2.7 טורבו ובסיס גלגלים של כ-3.0 מטר.

2016 פורד טאורוס החדשה

לקראת תערוכת שנגחאי הנפתחת בשבוע הבא, פורד חושפת את הטאורוס 2016 החדשה, הדור השישי למכונית הסדאן הגדולה של החברה המתחרה ברכבים כגון שברולט אימפלה שלראשונה, תשווק גם בשוק הסיני.

 

בכל הקשור לעיצוב, הטאורוס החדשה מציגה אבולוציה עיצובית לדגם היוצא – חטובה ושרירית יותר – ובסך הכל אפשר לומר שהטאורוס היא גרסה מגודלת ומוחצנת יותר למונדיאו החדשה. בחזית הדגם נמצא את הגריל העדכני והמוכר של פורד ובצדיו פנסים ראשיים בטכנולוגיית LED כסטנדרט.

 

כיאה לדגם המיועד לשוק הפרימיום הסיני בו המושבים מאחור חשובים יותר מאלו הקדמיים, פורד יצרה מושב אחורי מרווח במיוחד באמצעות הגדלת בסיס הגלגלים ב-80 מ"מ לעומת הדגם הנוכחי לכדי אורך של 2,950 מ"מ. בנוסף לכך, פורד תציע את הטאורוס החדשה עם אפשרות למושבים נפרדים מאחור עם כיוון חשמלי, עיסוי ושליטה על השמע והמיזוג (נפרד לאחור).

 

בחזית הדגם, פורד התקינה את מנוע ה-2.7 ליטר טווין טורבו V6 החדשה שלה. פורד לא חושפת את נתוני המנוע עדיין, אך אלו צפויים להיות זהים לנתוני אותו מנוע המותקן בפורד F-150: הספק מרבי של 325 כ"ס ומומנט מרבי של 51.8 קג"מ. מנוע זה צפוי להחליף את מנוע ה-3.5 ליטר V6 אטמוספרי של הדגם היוצא.

 

 

תגיות: פורד
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.