בפעם הראשונה מזה 55 שנה, פורד מרחיבה את משפחת דגמי המוסטנג עם חשיפתו של הקרוסאובר החשמלי  מוסטנג Mach-E, קרוסאובר חשמלי ספורטיבי וקומפקטי שלא רק זוכה לעשות שימוש בשם הדגם המיתולוגי מוסטנג, אלא גם בשם מאך  על שם חבילת הביצועים המיוחדת שפורד הציעה בשנות השישים-שבעים לרוכשי המוסטנג. 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כיאה לדגם העושה שימוש בשם מוסטנג, פורד העניקה לדגם עיצוב בהשראת המוסטנג הנוכחית, במיוחד בעיצוב מכסה המנוע השרירי ובעיצוב הפנסים מלפנים ומאחור. המאך-E יתחרה בעתיד במודל Y של טסלה והוא מבוסס על פלטפורמה חשמלית ייעודית המציבה את הסוללה כחלק מרצפת המרכב. למוסטנג מאך-E אורך של 4,712 מ"מ, רוחב של 1,881 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,984 מ"מ. כיאה לרכב חשמלי, לדגם תא מטען אחורי בנפח של 402 ליטר עד 1,420 ליטר ועוד תא מטען קדמי קטן בנפח של 100 ליטר.

 

פורד מוסטנג מאך-E חשמלית
עיצוב בהשראת המוסטנג הרגילה.

הדגם מצויד בידיות מוכמנות לדלתות הנשלפות בלחיצת כפתור. הלקוחות יוכלו להשתמש במכשיר הסלולרי כמפתח של הרכב או להשתמש בלוח המקשים המותקן בקורת B בצד הנהג. תא הנוסעים של הדגם כבר פחות מזכיר את המוסטנג, למעשה כלל לא, ויותר את העיצוב הנקי של טסלה מודל X או S, עם טאבלט "15.5 ענק במרכז הדשבורד לשליטה באמצעות מגע על מערכות הרכב השונות ועבור מערכת המולטימדיה. הנהג לא חייב להביט במסך כל הזמן שכן מולו הוא ימצא לוח מחוונים דיגיטלי "10.2 המספק את כל המידע שצריך, כולל תצוגה של מערכת הניווט.

 

מוסטנג מאך E תא הנוסעים
נקי ומודרני ומזכיר את תא הנוסעים של טסלה.

רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין חמישה דגמים. דגם הבסיס, במחיר של החל מ-$43,895, משווק עם הנעה אחורית, סוללה בקיבולת של 75.7kWh או 98.8kWh, הספק מרבי של 259 כ"ס ומומנט מרבי של 42.2 קג"מ בדגם הטווח הקצר או 285 כ"ס בדגם הטווח הארוך. טווח הנסיעה (בתקן WLTP) עם הסוללה הקטנה יותר יעומד לפי פורד על כ-450 ק"מ ובדגם עם הסוללה הגדולה יותר על כ-600 ק"מ.

 

מעל דגם הבסיס נמצא את דגם ההנעה הכפולה עם הספקים של 258 כ"ס ו-57.6 קג"מ עם הסוללה הקטנה או 337 כ"ס עם הסוללה הגדולה יותר. טווח הנסיעה בדגמים אלו יעמוד על 420 ק"מ ו-540 ק"מ בהתאמה.

 

מוסטנג מאך E GT
גם בדגם ביצועים GT.

הדגם הבכיר בהיצע הוא דגם GT, במחיר של החל מ-$60,500. דגם זה מצויד כסטנדרט בהנעה כפולה וסוללת 98.8kWh המספיקה לטווח נסיעה של כ-400 ק"מ בתקן WLTP. לדגם זה הספק מרבי של 465 כ"ס מומנט מרבי של 84.6 קג"מ והבטחה של פורד לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של "פחות מ-4 שניות".

 

מטען בסיסי יאפשר לדגם להשיג טווח נסיעה של 35 ק"מ בכל שעת טעינה ומטען ביתי משודרג כבר יאפשר כבר טווח של 51 ק"מ בזמן זהה. את הדגם ניתן לטעון גם באמצעות עמדת טעינה מהירה בהספק של עד 150kW, זו תאפשר לטעון את הסוללה מקיבולת של 10% עד 80% בזמן של 38 דקות. כיאה לדגם מודרני, למוסטנג מאך-E מפרט מערכות בטיחות מתקדמות עשיר.

פורד פתחה את פנקס ההזמנות לדגם תמורת הפקדה של $500 בלבד, אך הרוכשים יקבלו את הדגם רק במהלך השנה הבאה ועבור דגם ה-GT, הם יאלצו להמתין עד שנת 2021.

 

 

תגובות (5)

This comment was minimized by the moderator on the site

תפרסו עמדות טעינה בכל הארץ ויאללה שלום למנועי בנזין ודיזל

This comment was minimized by the moderator on the site

מתי נראה אותם בארץ?

This comment was minimized by the moderator on the site

ורק בארץ הרכב יעלה 400,000 במקום 65,000 אלף דולר שזה פחות מחצי,
מבאסססס

This comment was minimized by the moderator on the site

זה לא מוסטנג, זה suv

This comment was minimized by the moderator on the site

צריך 9999999999999999999999999 כוח סוס

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location