המוסטנג מאך-E הוא קרוסאובר חשמלי קומפקטי אשר ישווק גם בדגם ביצועים GT עם הספק של 459 כ"ס וגם בדגם טווח ארוך עם טווח נסיעה של 483 ק"מ.

 

פורד חושפת את הקרוסאובר החשמלי החדש שלה, מוסטנג Mach-E, קרוסאובר חשמלי ספורטיבי וקומפקטי שלא רק זוכה לעשות שימוש בשם הדגם המיתולוגי מוסטנג, אלא גם בשם מאך - חבילת הביצועים המיוחדת שפורד הציעה בשנות השישים-שבעים לרוכשי המוסטנג. בפעם הראשונה מזה 55 שנה, פורד מרחיבה את משפחת דגמי המוסטנג.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כיאה לדגם העושה שימוש בשם מוסטנג, פורד העניקה לדגם עיצוב בהשראת המוסטנג הנוכחית, במיוחד בעיצוב מכסה המנוע השרירי ובעיצוב הפנסים מלפנים ומאחור. המאך-E יתחרה בעתיד במודל Y של טסלה והוא מבוסס על פלטפורמה חשמלית ייעודית המציבה את הסוללה כחלק מרצפת המרכב. למוסטנג מאך-E אורך של 4,557 מ"מ, רוחב של 1,813 מ"מ ובסיס גלגלים של 2,866 מ"מ. כיאה לרכב חשמלי, לדגם תא מטען אחורי בנפח של 402 ליטר עד 1,420 ליטר ועוד תא מטען קדמי קטן בנפח של 100 ליטר.

 

פורד מוסטנג מאך-E חשמלית
עיצוב בהשראת המוסטנג הרגילה.

הדגם מצויד בידיות מוכמנות לדלתות הנשלפות בלחיצת כפתור. הלקוחות יוכלו להשתמש במכשיר הסלולרי כמפתח של הרכב או להשתמש בלוח המקשים המותקן בקורת B בצד הנהג. תא הנוסעים של הדגם כבר פחות מזכיר את המוסטנג, למעשה כלל לא, ויותר את העיצוב הנקי של טסלה מודל X או S, עם טאבלט "15.5 ענק במרכז הדשבורד לשליטה באמצעות מגע על מערכות הרכב השונות ועבור מערכת המולטימדיה. הנהג לא חייב להביט במסך כל הזמן שכן מולו הוא ימצא לוח מחוונים דיגיטלי "10.2 המספק את כל המידע שצריך, כולל תצוגה של מערכת הניווט.

 

מוסטנג מאך E תא הנוסעים
נקי ומודרני ומזכיר את תא הנוסעים של טסלה.

רוכשי הדגם יוכלו לבחור מבין חמש גרסאות. דגם הבסיס, במחיר של החל מ-$43,895, משווק עם הנעה אחורית או כפולה, סוללה בקיבולת של 75.7kWh, הספק מרבי של 259 כ"ס ומומנט מרבי של 42.2 קג"מ בדגם הנעה אחורית או 57.6 קג"מ בדגם הנעה כפולה. לדגם ההנעה האחורית נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של מעל ל-6 שניות, פחות מ-6 שניות בדגם ההנעה הכפולה. טווח הנסיעה עומד על 370 ק"מ או 338 ק"מ בהתאמה.

 

מעל דגם הבסיס נמצא את דגם Mach-E Premium, במחיר של החל מ-$50,60. דגם זה ישווק בגרסה רגילה עם סוללה כמו דגם הבסיס או בגרסה ארוכת טווח עם סוללה בקיבולת של 98.8kWh המספיקה לטווח נסיעה של 483 ק"מ בדגם הנעה אחורית או 435 ק"מ בדגם הנעה כפולה. דגם הטווח הארוך זוכה גם להספק גבוה יותר, 282 כ"ס בדגם הנעה אחורית או 332 כ"ס בדגם הנעה כפולה.

 

מוסטנג מאך E GT
גם בדגם ביצועים GT.

הדגם הבכיר בהיצע הוא דגם GT, במחיר של החל מ-$60,500. דגם זה מצויד כסטנדרט בהנחה כפולה וסוללת 98.8kWh המספיקה לטווח נסיעה של 385 ק"מ. לדגם זה הספק של 459 כ"ס מומנט של 84.6 קג"מ ונתון 0-100 קמ"ש של "פחות מ-4 שניות.

 

מטען בסיסי יאפשר לדגם להשיג טווח נסיעה של 35 ק"מ בכל שעת טעינה. מטען ביתי משודרג יאפשר כבר טווח של 51 ק"מ בכל שעה של טעינה. את הדגם ניתן לטעון גם באמצעות עמדת טעינה מהירה בהספק של עד 150kW, זו תאפשר לטעון את הסוללה מקיבולת של 10% עד 80% בזמן של 38 דקות. כיאה לדגם מודרני, למוסטנג מאך-E מפרט מערכות בטיחות מתקדמות עשיר.

פורד פתחה את פנקס ההזמנות לדגם תמורת הפקדה של $500 בלבד, אך הרוכשים יקבלו את הדגם רק במהלך השנה הבאה ועבור דגם ה-GT, הם יאלצו להמתין עד שנת 2021.

 

 

תגובות (2)

This comment was minimized by the moderator on the site

תפרסו עמדות טעינה בכל הארץ ויאללה שלום למנועי בנזין ודיזל

This comment was minimized by the moderator on the site

מתי נראה אותם בארץ?

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location