הפוקוס החדשה אמנם עדיין לא משווקת בישראל, זה יקרה רק בתחילת 2019, אך באירופה פורד מציגה כעת גרסה חדשה נוספת לדגם, פוקוס אקטיב סטיישן - גרסה במראה רכב פנאי הכוללת הגבהת מרכב ובורר מצבי נהיגה לשטח אך ללא הנעה כפולה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

גרסת האקטיב לפוקוס סטיישן מצטרפת לגרסה מקבילה של הפוקוס האצ׳בק אשר הוצגה בשנה שעברה. מעבר לפלסטיקה שנוספה המעניקה לדגם מראה של קרוסאובר, כולל עיצוב שונה לפגושים מלפנים ומאחור, פורד העניקה לדגם מרווח גחון גדול יותר עם תוספת של 30 מ״מ מלפנים ו-34 מ״מ מאחור.

 

פורד פוקוס אקטיב סטיישן 2019
הגבהת מרכב ומראה של קרוסאובר.

בכדי להגדיל את מרווח הגחון ולהתאים את הדגם לנסיעת שבילים פורד החליפה את הקפיצים והבולמים, המוטות המייצבים ועדכנה את זוויות המתלים. הפוקוס אקטיב מוצעת עם חישוקי גלגלים בקוטר של ״17 או ״18.

 

בנוסף לשדרוג המתלים, פורד הוסיפה שני מצבי נהיגה נוספים לבורר מצבי הנהיגה של הדגם, שלג/בוץ ושטח. המערכת שולטת על בקרת היציבות והמשיכה ומערכת הבלימה (ABS) בכדי לאפשר לדגם נסיעה על משטחים עם מקדם חיכוך נמוך.

 

2019 פורד פוקוס אקטיב סטיישן
בורר מצבי שטח אך ללא הנעה כפולה.

הפוקוס אקטיב תשווק עם מבחר של שני מנועי בנזין ושני מנועי דיזל: 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו 125 כ״ס, 1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו 150 כ״ס ומנוע דיזל 1.5 ליטר EcoBlue המוצע בשתי גרסאות הספק של 120 כ״ס או 150 כ״ס.

 

תגובות (6)

This comment was minimized by the moderator on the site

שיביאו את הפוקוס אקטיב..אני אקנה.
לא ברור באם פורד בארץ מבינים כמה קשה מצבם תדמיתית.
הקוגה ממש לא מהווה תחליף אטרקטיבי לפוקוס ואפילו במוסכים שלהם לא ממליצים עליו ...תתעוררו פורד...

שיביאו את הפוקוס אקטיב..אני אקנה.
לא ברור באם פורד בארץ מבינים כמה קשה מצבם תדמיתית.
הקוגה ממש לא מהווה תחליף אטרקטיבי לפוקוס ואפילו במוסכים שלהם לא ממליצים עליו ...תתעוררו פורד ישראל...וכן..תחזירו כבר את הפיצוי המובטח לרוכשי הפוקוס הרובוטית...

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

בדגמי פוקוס 2020 שנמכרים בארץ יש בעיה חמורה. למעט בהצ'בק ST, אין לנהג אפשרות שליטה בהילוכים. תנסו להוריד או להעלות הילוכים בירידות, בעליות, בבלימות חירום. אי אפשר!!!
מעבר לזה שזו פגיעה משמעותית...

בדגמי פוקוס 2020 שנמכרים בארץ יש בעיה חמורה. למעט בהצ'בק ST, אין לנהג אפשרות שליטה בהילוכים. תנסו להוריד או להעלות הילוכים בירידות, בעליות, בבלימות חירום. אי אפשר!!!
מעבר לזה שזו פגיעה משמעותית ביכולת הניהוג והשליטה ברכב, זו פשוט בעיה בטיחותית. אז נכון שיש נהגים שבחיים לא מוציאים מ D, אותם היה רצוי ללמד חשיבות שליטה בהילוכים. אין אף רכב אחר בארץ שמגיע עם כזו תקלה חמורה. אצל כולם ניתן לשלוט בהילוכים, מידית ההילוכים, מידיות בהגה, או בשתי האפשרויות. גם בפוקוס שנמכרת ביתר שווקי העולם, יש ידיות הילוכים בהגה). מבחינתי, עם הבעיה הזו, זה רכב שלא בא בחשבון. גם לא במחיר זול במיוחד.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

?can you buy in Israel the fiesta 1.0 turbo
That is one super car

This comment was minimized by the moderator on the site

צרכן פורד נאמן צודק!
שיביאו כבר את הפיאסטה החדשה וגם הפוקוס החדשה לארץ!

This comment was minimized by the moderator on the site

יש ברשותי פורד פוקס 2017 , עשתה 81000 ק״מ.. אמינה
זריזה אין שום בעיות רכב אמין חיי בועט ממש כף

This comment was minimized by the moderator on the site

לפוקוס 2020 שנמכר בישראל יש בעיית בטיחות קשה.
בבלימות חירום, או בירידות תלולות אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים. זה הרכב היחיד בארץ עם בעיה כזו. שלא לדבר כמה זה פוגע באיכות הנהיגה.

בעיית הבטיחות...

לפוקוס 2020 שנמכר בישראל יש בעיית בטיחות קשה.
בבלימות חירום, או בירידות תלולות אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים. זה הרכב היחיד בארץ עם בעיה כזו. שלא לדבר כמה זה פוגע באיכות הנהיגה.

בעיית הבטיחות בהילוכים קיימת רק בפוקוס שנמכר בישראל. בשווקים אחרים פוקוס אוטומטי נמכר עם ידיות החלפת הילוכים. רק בארץ חתכו את זה, למעט רמת גימור st. רק בארץ אין לנהג אפשרות לשלוט בהילוכים, אם נדרש.

זוכרים את התאונה הקטלנית לפני מספר שנים, בה משפחה שלמה נהרגה בירידות לטבריה, כי לא הצליחו לבלום, וכנראה עם בעיה בבלמים?
אולי היה סיכוי לתוצאה אחרת אם היו מנסים לבלום בסיוע הורדת הילוכים. בפוקוס 2020 בישראל, האפשרות אפילו לא קיימת. אין לנהג יכולת להחליף הילוכים.

פורד פינטו - התנהגות פורד ודלק מוטורס מעלה סממנים דומים להתנהגות פורד עם הפינטו. מי שלא מכיר את האירוע, שיעשה גוגל. במקרה של הפינטו פורד הסתירו, מסיבה כלכלית, תקלה קטלנית שהרגה לא מעט אנשים. היה להם יותר זול לשלם פיצויים לנפגעים, מאשר לתקן את התקלה. בפוקוס 2020, פורד ודלק מוטורס החליטו, יתכן שגם כאן מסיבות כלכליות, לחתוך את אפשרות השליטה של הנהג בהילוכים. מי שחס וחלילה בחירום ידרש להורדת הילוכים ידנית, פשוט לא יוכל. אין. מבחינתי זה רכב פסול.

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location