פורד פוקוס חוזרת לישראל. דלק מוטורס, יבואנית פורד בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של פורד פוקוס 2020 החדשה אשר תשווק בתחילה בדגם "הפנאי" פוקוס אקטיב, במרכב חמש דלתות האצ'בק (אקטיב X) ובמרכב סטיישן (אקטיב טורר), ובהמשך השנה גם בשאר גרסאות הדגם הרגילות. את הפוקוס החדשה, דור רביעי לדגם, פורד הציגה כבר לפני כשנתיים, גרסת האקטיב של הפוקוס מתחרה מול דגמים כגון קיה אקסיד, מאזדה CX-30, קיה נירו ועוד.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

הפוקוס אקטיב משווקת בישראל, בשלב זה לפחות, עם מנוע 1.5 ליטר טורבו 182 כ"ס המשודך לתיבת 8 הילוכים אוטו', ברמת גימור אחת עשירה למדי שלא מחסירה דבר, עם מפרט מלא של מערכות בטיחות מתקדמות ותג מחיר אטרקטיבי במיוחד של החל מ-131,900 ₪, זול משמעותית מכל המתחרים הישירים. 

 

הפוקוס אקטיב לא מסתפקת רק במראה של רכב פנאי, עם תוספת של פלסטיקה ופגושים בעיצוב "קרבי" המעניקה לדגם את המראה האקטיבי של רכב פנאי, אלא היא כוללת בנוסף גם הגבהת מרכב של 40 מ"מ לעומת הדגמים הרגילים (ומרווח גחון של 16.3 ס"מ). לפוקוס אקטיב אין אמנם מערכת הנעה כפולה אך בפורד עדיין רוצים שתהיו "אקטיבים" עם הרכב וכן תרדו לשבילים קלים ולכן היא התקינה בדגם בורר מצבי אחיזה המשנה את אופי פעולת בקרת המשיכה והיציבות לשיפור האחיזה על משטחים מוגבלי אחיזה כגון חול ובוץ. בנסיעה על הכביש תוכלו לבחור מבין שלושה מצבי נהיגה, רגיל, ספורט וחסכוני. בנוסף, לפוקוס אקטיב מתלה אחורי מתקדם יותר בתצורת רב חיבורי לעומת מתלה מסוג מוט פיתול בדגמים הרגילים והחלשים יותר.

 

פוקוס ACTIVE TOURER
פורד פוקוס אקטיב טורר.

הפוקוס החדשה מבוססת על פלטפורמה חדשה (C2) הקשיחה יותר ב-20% מזו של הדגם היוצא. עם בסיס גלגלים שצמח ל- 2.70 מטר (תוספת של 52 מ"מ) פורד טיפלה באחת מנקודות החולשה של הדגם היוצא - מרווח הברכיים במושב האחורי. לפוקוס אקטיב X אורך של 4,397 מ"מ (סטיישן: 4,693 מ"מ), רוחב של 1,848 מ"מ וגובה של 1,515 מ"מ (סטיישן: 1,545 מ"מ).

נפח תא המטען בדגם החמש דלתות עומד על 341 ליטר ועד ל-1,320 ליטר עם קיפול המושבים מאחור ו- 575 ליטר עד ל-1,620 ליטר בדגם הסטיישן. דגם הסטיישן (אקטיב טורר) מצויד באפשרות לקיפול המושבים מתא המטען וכן ברצפת תא מטען כפולה הכוללת תאים לאחסון, חפצים קטנים ומקום ייעודי לאחסון וילון תא המטען. בשני הדגמים נמצא בתחתית תא המטען גלגל חלופי זמני.

 

פורד פוקוס אקטיב
מנוע 1.5 ליטר טורבו חזק עם תיבת 8 הילוכים אוטו'.

הפוקוס אקטיב תשווק בשלב זה עם מנוע אחד בלבד: 1.5 ליטר שלושה צילינדרים טורבו (מנוע חדש בפורד) בהספק מרבי של 182 כ"ס ומומנט מרבי של 24.5 קג"מ. המנוע משודך לתיבת 8 הילוכים אוטו' חדשה והוא מאפשר לדגם להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 8.4 שניות באקטיב X ו-8.6 שניות באקטיב טורר שניות, מהירות מרבית של 211 קמ"ש ו-209 קמ"ש בהתאמה וצריכת דלק משולבת של 18.2 ק"מ לליטר המושגת גם באמצעות מערכת ניתוק צילינדרים המאפשרת למנוע לפעול על שני צילינדרים בלבד בזמן שיוט.

 

תא הנוסעים
רמת גימור אחת עשירה למדי.

הפוקוס אקטיב תשווק ברמת גימור אחת, עשירה למדי עם שפע של מערכות בטיחות מתקדמות. רשימת האבזור כוללת, בין היתר: מולטימדיה "8 מקורית עם הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, מערכת שמע עם 6 רמקולים, שליטה מההגה על השמע, הטלפון ומערכות הבטיחות, דיבורית BT, משטח טעינה אלחוטי, חישוקי סגסוגת "17, תאורת LED מלאה (מעבר LED גבוהה הלוגן), מפתח חכם לכניסה והתנעה, קיפול חשמלי למראות הצד, שמשות כהות מאחור, חיישני תאורה וגשם, מושבים ספורטיביים עם תמיכה מורחבת, מצלמת חניה 180 מעלות, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי עם פונקציית Auto Hold, תפעול אלקטרוני באמצעות חוגה לתיבת ההילוכים ועוד.

 

תא הנוסעים
מפרט בטיחות מלא.

לפוקוס אקטיב ציון מלא של חמישה כוכבים במבחני הריסוק והיא מצוידת במערכת הבטיחות המתקדמת Co-Pilot360 הכוללת יכולות נהיגה סמי-אוטונומיות. מפרט הבטיחות כולל בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, מערכת שמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית עם עצור/סע, היגוי אקטיבי לסיוע בעת תמרות חירום בעת התחמקות מפני התנגשות, אור גבוה אוטומטי ומערכת בקרת עירנות נהג. מערכת MyKey תאפשר להורים עם נהגים צעירים ליצור מפתח לנהג הצעיר המגביל את המהירות המרבית, את עוצמת השמע ברכב, מחייב חגירת חגורת בטיחות ועוד.

 

פורד פוקוס ACTIVE X
פוקוס אקטיב X.

פורד פוקוס אקטיב X - מפרט טכני מלא להורדה.

פורד פוקוס אקטיב טורר - מפרט טכני מלא להורדה.

פורד פוקוס אקטיב 2020 - מחירון:

פוקוס אקטיב X חמש דלתות - 131,900 ₪

פוקוס אקטיב X טורר (סטיישן) - 135,900 ₪

 

 

תגובות (12)

This comment was minimized by the moderator on the site

אחלה מפרט אבל איך יכול להיות שאין יציאות מיזוג אוויר לאחור?? לילדים בכיסא בטיחות מאוד חם וזה בכל זאת רכב משפחתי...

This comment was minimized by the moderator on the site

בדגמי פוקוס 2020 שנמכרים בארץ יש בעיה חמורה. למעט בהצ'בק ST, אין לנהג אפשרות שליטה בהילוכים.
תנסו להוריד או להעלות הילוכים בירידות, בעליות, בבלימות חירום. אי אפשר!!!
מעבר לזה שזו פגיעה משמעותית...

בדגמי פוקוס 2020 שנמכרים בארץ יש בעיה חמורה. למעט בהצ'בק ST, אין לנהג אפשרות שליטה בהילוכים.
תנסו להוריד או להעלות הילוכים בירידות, בעליות, בבלימות חירום. אי אפשר!!!
מעבר לזה שזו פגיעה משמעותית ביכולת הניהוג והשליטה ברכב, זו פשוט בעיה בטיחותית. אז נכון שיש נהגים שבחיים לא מוציאים מ D, אותם היה רצוי ללמד חשיבות שליטה בהילוכים. אין אף רכב אחר בארץ שמגיע עם כזו תקלה חמורה. אצל כולם ניתן לשלוט בהילוכים, מידית ההילוכים, מידיות בהגה, או בשתי האפשרויות. גם בפוקוס שנמכרת ביתר שווקי העולם, יש ידיות הילוכים בהגה). מבחינתי, עם הבעיה הזו, זה רכב שלא בא בחשבון. גם לא במחיר זול במיוחד.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

מי אמר לך שאין יכולת שליטה?
יש לי 2016 רכב מושלם.

This comment was minimized by the moderator on the site

היבואן אומר שאין יכולת שליטה בהילוכים. מפרט הרכב אומר. נציגי המכירות באולם התצוגה אומרים. המכוניות באולם התצוגה מראות. נראה שהעניין ברור.

This comment was minimized by the moderator on the site

הוא כתב לגבי מודל 2020 בכל זאת יש הבדל של 4 שנים ..

This comment was minimized by the moderator on the site

זה אחד הדברים הכי חשובים כאשר יורדים ירידה אפשרות להוריד הילוך ולא ללחוץ כל הזמן על בלמים

This comment was minimized by the moderator on the site

עדיין האוקטביה עדיפה.

This comment was minimized by the moderator on the site

בהצלחה עם החלפת מצמדים/מכטרוניק ב-DSG. לא מתקרב לשום רכב מתוצרת VAG שמצוייד בגיר הזה. כישלון מהדהד ש-VAG עדיין מסרבים להודות בו, אבל רובנו מבינים שזה בלוף.
מכיר אנשים שאפילו בליסינג נמאס להם...

בהצלחה עם החלפת מצמדים/מכטרוניק ב-DSG. לא מתקרב לשום רכב מתוצרת VAG שמצוייד בגיר הזה. כישלון מהדהד ש-VAG עדיין מסרבים להודות בו, אבל רובנו מבינים שזה בלוף.
מכיר אנשים שאפילו בליסינג נמאס להם והחליפו ליצרנית אחרת.
כשהם יתנו אחריות של 7 שנים לגיר/מנוע כמו שמקבלים אצל יצרניות אחרות - אז נחשוב על הכיוון.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

חוץ מסופרב לא הייתי נוגע בסקודה.

This comment was minimized by the moderator on the site

נכון. ותכלס גם בסופרב לא הייתי נוגע.

This comment was minimized by the moderator on the site

אחי מה אתה מדבר שטויות מאז 2016 גיר ה Dsg השתפר פלאים ואני אישית ניסיתי לקרוע אותו על איביזה 2017 ולחיצות בלימות הכל (חוץ מלהעביר מD ל R) עשיתי והרכס על 100 אלף ק"מ כמו חדש

This comment was minimized by the moderator on the site

קיבלתי את ה st lineהחדש 2020 לפני 3 שבועות.. המערכת מולטימדיה שלו מאוד לא נוחה.. ומציקה לי.. הבנתי שמערכת המולטימדיה הזאת בכל הסוגי הפוקוס,אני נאלץ לכבות ולא להשתמש במערכת.. מה שקורה זה שבכל פעם...

קיבלתי את ה st lineהחדש 2020 לפני 3 שבועות.. המערכת מולטימדיה שלו מאוד לא נוחה.. ומציקה לי.. הבנתי שמערכת המולטימדיה הזאת בכל הסוגי הפוקוס,אני נאלץ לכבות ולא להשתמש במערכת.. מה שקורה זה שבכל פעם שאני מתניע את הרכב הרדיו מתחיל לפעול בקולי קולות.. ברירת המחדל של המערכת היא רדיו.. כדי לחבר את המערכת למדיה יש לעשות כמה וכמה לחיצות.. זה מטריד מאוד. בכל פעם שמכבים את הרכב זה חוזר למצב רדיו.. במוסך המרכזי לא נותנים מענה.. ואומרים שלדעתם זה לא בעיה.. אני מתוסכל ולא יודע מה לעשות.. ואין כמובן עם מי לדבר.. הם אמרו שיתנו לי תשובה עוד שבוע , אולי לחברת פורד העולמית יהיה איזה עידכון.. שיהיה אפשר לעשות את הטלפון כברירת המחדל ולא את הרדיו.
כמו כן.. הממוצע של צריכת הדלק אצלי שאני נוסע רגוע על מצב נורמל היא 9.8 ליטר על כל 100 קמ. שזה אומר בערך 1 ל 10. עד כמה שזכור לי אמרו לי שהרכב לוקח 1 ל 17 בתנאי מעבדה.. ברור שיש הפרש ושתנאי הכביש הם שונים. ושכל אחד יחשוב מה שנראה לו.. אבל הכי מפריע לי זה המולטימדיה המעצבנת שלהם.
אני נוסע על פורדים כבר 20 שנים בערך.. זהכבר לא כייף.. ממש לא בטוח שהרכב הבא שלי יהיה פורד.. ולצערי.

המשך קריאה
There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location