הסופרמיני של פורד הפכה לאחרונה למכונית הנמכרת ביותר אי פעם בבריטניה, תוך כדי שהיא עוקפת מכונית אחרת של פורד שאחזה בתואר.

פורד פיאסטה

זה לא סוד שהבריטים אוהבים את המכוניות של פורד, גם כי חלק מדגמי פורד יוצרו בבריטניה אך גם כי דגמי פורד לרוב מכוונים לנהג והבריטים ידועים כחובבי מכוניות מהנות לנהיגה. לכן, לא פלא לגלות שבחודש האחרון, פורד פיאסטה הפכה למכונית הנמכרת ביותר אי פעם בבריטניה עם סך מכירות של 4,115,000 יחידות משבעה הדורות של הדגם.

 

בנוסף לכך, הפיאסטה של פורד זכתה בתוארת הסופרמיני הנמכרת ביותר בבריטניה 27 פעמים מאז שהחל שיווקו של הדור הראשון בשנת 1976. הפיאסטה הדיחה מכונית אחרת של פורד שהחזיקה עד לאחרונה בתואר – פורד אסקורט ששווקה בין השנים 1968-2000 וממנה נמכרו סך של 4,105,961 יחידות. פורד פוקוס אשר החליפה את האסקורט, היא גם אחת המכוניות הנמכרות ביותר בבריטניה.

 

השוק הבריטי הוא בנוסף השוק המשמעותי בעולם עבור הדגמים הספורטיביים של פורד כגון הפוקוס ST, הדגם הספורטיבי האחרון שפורד הציגה ומיועד בעיקר עבור שוק זה הוא הפיאסטה "אדום-שחור" המצוידת במנוע 1.0 ליטר טורבו 140 כ"ס יחד עם כיול מתלים ספורטיבי ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.