דגמי 2016 של פורשה 911 טורבו וטורבו S זוכים לעיצוב מעודכן ומנוע משופר עם הספק מרבי של עד 580 כ"ס.

2016 פורשה 911 טורבו החדשה מתיחת פנים
פורשה 911 טורבו החדשה - מנוע משופר ועיצוב מעודכן.

לאחר שהציגה את גרסאות הבסיס המחודשות של ה-911 מוקדם יותר השנה, פורשה חושפת כעת את מתיחת הפנים לדגמי 2016 של ה-911 טורבו וה-טורבו S הבכירות. לאור העובדה שכל הגרסאות החדשות של הדגם עברו למנועי טורבו, פורשה תאלץ כנראה לחשוב על שם חדש לגרסאות הטורבו  בדור הבא של הדגם.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

כמו בכל גרסאות ה-911 המחודשות, גם דגם הטורבו והטורבו S זוכים לתוספת הספק של 20 כ"ס, כך שמנוע ה-3.8 ליטר טורבו שישה צילינדרים המשופר של הדגם מייצר כעת ב-911 טורבו הספק מרבי של 540 כ"ס ו-580 כ"ס בדגם הטורבו S.

 

המנוע המשופר כולל כעת, מעבר לטורבינה בעלת גאומטריה משתנה, גם מערכת גדישה דינאמית המשפרת את תגובת המנוע – המערכת שומרת על לחץ הגדישה גם כאשר הנהג עוזב את דוושת התאוצה ובכך מאפשרת תוגבה ללא השהייה בלחיצה חוזרת על הדוושה.

 

עם המנוע המעודכן, רושמת ה-911 טורבו שיפור של 0.2 שניות במאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש (3.0 שניות), שיפור זהה נרשם בדגם הטורבו S המסיים את המאוץ הקלאסי ב-2.9 שניות בלבד. המהירות המרבית עומדת על 320 ו-330 קמ"ש בהתאמה, שיפור של 5 קמ"ש ו-12 קמ"ש.

 

למרות השיפור בביצועים, צריכת הדלק דווקא השתפרה בזכות עדכון למפת תיבת ההילוכים. 11.0 ק"מ לליטר בדגמי הקופה ו- 10.7 ק"מ לליטר בדגמים חסרי הגג.

 

כמו בכל דגמי ה-911 המחודשים, גם כאן נמצא מערכת מולטימדיה חדשה ועדכנית, מערכת בקרת שלה PSM המאפשרת את הנמכת המרכב לצד הרמת הציר הקדמי ב-40 מ"מ במהירויות נמוכות.

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location