לאחר שחשפה בחודש מרץ האחרון את פיאט 500 החדשה, המשווקת עם הנעה חשמלית בלבד, פיאט חושפת כעת גרסה שימושית יותר לדגם עם דלת צד שלישית בדגם שזכה לכינוי פיאט 500 3ּ+1. במקביל, פיאט מציגה גרסאות הנעה נוספות וזולות יותר של ה-500 החשמלית החדשה.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

פיאט 500 3+1 מוסיפה דלת חצי אחת שנוספה בצד הנוסע, התוספת הזו הופכת את הדגם לשימושי יותר שכן הרבה יותר קל להיכנס ולצאת מהמושב האחורי. פיאט מציינת שהדגם מכוון לעבר הלקוחות צעירים שאהבו ורכשו את הדגם הקודם וכעת הם כבר הורים לילדים שצריכים רכב שימושי יותר. היה אפשר לצפות לגידול במידות הדגם בכדי לשפר עוד יותר את השימושיות שלו, אך פיאט 500 3+1 זהה לחלוטין בגודלה לשאר גרסאות הדגם (האצ'בק וקבריולט) ושונה רק בתוספת של 30 ק"ג בשל תוספת הדלת וחיזוקי שלדה. כמו כל דגמי ה-500 החדשה, גם גרסה זו תשווק בשלב זה בדגם השקה "לה פרימה" יקר מעוצב ומאובזר היטב.

 

2021 פיאט 500 3+1
2021 פיאט 500 3+1.

כאמור, פיאט מציגה במקביל גרסאות רגילות, פשוטות וזולות יותר ל-500 החשמלית החדשה, הבסיסית שבהן היא פיאט 500 ACTION המצוידת במערכת הנעה חלשה יותר מהדגמים הבכירים. לגרסה זו מנוע חשמלי בהספק של 95 כ"ס המספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.5 שניות ומהירות מרבית של 135 קמ"ש, זאת לעומת 118 כ"ס, 9.0 שניות ו-150 קמ"ש בגרסאות הבכירות יותר של הדגם.

 

2021 פיאט 500 דלת שלישית
פיאט 500 3+1.

לא רק המנוע החשמלי שונה אלא גם קיבולת הסוללה, במקום סוללה של 42kWh בדגמים הבכירים בדגם זה סוללת ליתיום-יון בקיבולת של 23.8kWh בלבד המאפשרת טווח נסיעה משולב קצר יותר של 180 ק"מ בתקן WLTP או 240 ק"מ אם אתם מבלים רק בעיר, זאת לעומת 320 ק"מ או 460 ק"מ בגרסאות הבכירות.

את דגם זה ניתן לטעון גם באמצעות עמדת טעינה מהירה DC בהספק של עד 50kW, לעומת 85kW בדגמים הבכירים. טעינה של 10 דקות באמצעות מטען מהיר תספיק לטווח נסיעה נוסף של 50 ק"מ.

 

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

זה צעצוע יקר ומיותר.

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location