מחליפת הפיג'ו 407 ו-607 כאן. זו הסנונית הראשונה לפיג'ו המתחדשת ולקו העיצוב החדש של היצרן.

פיגו 508 החדשה

פיגו 5 קונספט - קרוב אבל רק כמעט

המתנו הרבה זמן ופיתחנו ציפיות רבות ועכשיו היא כאן, פיג'ו 508 החדשה. הרבה מאוד תלוי על כתפייה של זו עבור היצרן, שבעשור האחרון נכנס לתרדמת בכל הקשור ביצירתיות. תסתכלו עלייה טוב טוב, זהו הקו העיצוב החדש של פיג'ו לעשור הקרוב ולפי התוצאה, מוצלח למדי גם אם מרשים קצת פחות מהקונספט "5 על פי פיג'ו" (5by Peugeot). קצת חבל שפיג'ו לא עשו את הצעד הנוסף למשהו שמחסיר פעימה, כנראה שלפיג'ו אין את האומץ של האחות מבית, סיטרואן.

 

פיג'ו 508 החדשה - רשימת המנועים

 

נקווה שיחד עם חזרת היצירתיות תגיע גם איכות ייצור או כפי שרנו אומרת "לא רואה מוסך". אבל יותר חשוב מ-הכל, שפיג'ו תחזור להיות פיג'ו, הנאה מנהיגה, נוחות והתנהגות כביש צרפתית מסורתית. אף פעם לא רצינו או ביקשנו עוד יפנית, בכלל העולם יפה יותר כשיש מגוון, אז שכל יצרן יתרכז באופי שלמדינה שלו יש להציע ולתבל בקצת איכות גרמנית וקצת אמינות יפנית ואפילו קצת גרנדיוזיות אמריקאית.

 

יחד עם חשיפת ה- 508 סדאן חשפה פיג'ו את גרסת הסטיישן המכונה בפיזו 508SW. פיג'ו לא חושפת פרטים נוספים, אך בקרוב, עוד לפני תערוכת פריז 2010, נזכה לפרטים נוספים. מה שבטוח הוא שמנוע ה-1.6 ליטר THP יהיה אחד המנועים.

 

תגיות: פיג'ו
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.