גרסאות הפלאג-אין של ה-אקסיד והסיד בטיישן מציעות טווח נסיעה חשמלי של 60 ק"מ. השיווק באירופה יחל בשנה הבאה.

 

קיה ממשיכה בחשמול הדגמים שלה עבור השוק האירופי, שוק העובר במסות גדולות, במיוחד בציי רכב, ממנועי דיזל להנעה היברידית. כעת החברה חושפת גרסאות היברידיות נטענות (PHEV) לסיד סטיישן ולקרוסאובר קיה אקסיד - המבוסס על הסיד. השיווק באירופה יחל ברבעון הראשון של 2020.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

מערכת ההנעה ההיברידית פלאג-אין של הדגמים נלקחה ישירות מהנירו פלאג-אין המשווק בישראל. זו מערכת הנעה המשלבת בין מנוע 1.6 ליטר למנוע חשמלי וסוללת ליתיום-יון פולימר בקיבולת של 8.9kWh. למערכת ההנעה הספק כולל של 141 כ"ס ו-27 קג"מ, בדיוק כמו בדגם ההיברידי הרגיל של הנירו, אך כאן המנוע החשמלי חזק יותר, 60.6 כ"ס לעומת 43.5 כ"ס.

 

קיה סיד היברידית פלאג-אין
אופציה ללוח מחוונים דיגיטלי 12.3 ומולטימדיה 10.25.

לפי קיה, הסוללה שבדגם תאפשר טווח נסיעה חשמלי של כ-60 ק"מ ויחידת ההנעה שבדגם מסוגלת להשיג נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.8 שניות בסיד סטיישן ו-11.0 שניות באקסיד. הכוח אל הגלגלים הקדמיים בדגמים עובר, כמו בנירו, דרך תיבת 6 הילוכים כפולת מצמדים 6DCT.

שני הדגמים מצוידים ברמקול חיצוני המייצר צליל שנועד להזהיר הולכי רגל במהירויות נסיעה נמוכות ובנסיעה לאחור. הסוללה שבדגם מותקנת לצד מיכל הדלק (37 ליטר) מתחת למושב האחורי, השילוב הזה צמצם את נפח תא מטען בשני הדגמים: מ-600 ליטר ל-437 ליטר בסיד סטיישן ומ-426 ליטר ל-291 ליטר באקסיד.

 

קיה אקסיד היברידית פלאג-אין
קיה אקסיד היברידית פלאג-אין.

בצד הוויזואלי, שני הדגמים זוכים לגריל קדמי בעיצוב ייחודי, פתח "תדלוק" נוסף מעל בית הגלגל הקדמי וחישוקי "16 כסטנדרט אותם ניתן לשדרג לחישוקי "17 בדגם הסטיישן או "18 באקסיד. בתא הנוסעים נמצא לוח מחוונים שהותאם להנעה היברידית, אותו ניתן לשדרג ללוח מחוונים דיגיטלי "12.3, לצד מולטימדיה "8 אותה ניתן לשדרג למערכת ניווט "10.25 עם קישוריות UVO המתקדמת של קיה. המערכת מאפשרת איתור מהיר והכוונה לנקודת טעינה קרובה או שבדרך, הצגה של מצב הטעינה של הסוללה וכן ניהול הטעינה - גם באמצעות אפליקציה סלולרית ייעודית.

 

תגובות (0)

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location