קיה מציגה את הפורטה (K3) לשוק הסיני ומציידת את הדגם בעיצוב ספורטיבי ובמערכת הנעה היברידית פלאג-אין.

 

אצלנו היא מוכרת כקיה פורטה, בסין (ובקוריאה) היא משווקת כקיה K3. בתערוכת שנגחאי קיה הציגה את ה-K3 החדשה עבור השוק הסיני, כשנה לאחר שהציגה את הפורטה החדשה, שלא הגיע לישראל, עבור שאר השווקים של הדגם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

בשוק הקוריאני הפורטה החדשה מצוידת במנוע 1.6 ליטר SmartStream חדש עם 123 כ״ס המשודך לתיבת הילוכים רציפה חדשה בקיה IVT. בשוק האמריקאי הדגם משווק עם מנוע 2.0 ליטר אטקינסון עם 148 כ״ס המשודך לתיבת הילוכים רציפה.

 

קיה פורטה החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים זהה לפורטה.

בשוק הסיני לעומת זאת קיה תשווק את ה-K3 עם מבחר שונה של מנועים: 1.5 ליטר אטמוספרי בדגם הבסיס, 1.4 ליטר טורבו 140 כ״ס המוכר לנו מהסיד החדשה, ובנוסף לשני מנועים אלו, הדגם ישווק גם עם מערכת הנעה היברידית פלאג-אין PHEV. קיה לא מציינת את נתוני המערכת, אך סביר להניח כי מדובר באותה יחידת הנעה המוכרת לנו מהנירו פלאג-אין, שילוב של מנוע 1.6 ליטר עם מנוע חשמלי היוצרים יחיסת הנעה בהספק של 141 כ״ס ו-27 קג״מ. סוללה בקיבולת של 8.9kWh אמורה לאפשר לדגם להשיג טווח נסיעה חשמלי של כ-50 ק״מ.

עבור השוק הסיני בלבד, קיה העניק לפורטה עיצוב שונה לחזית הדגם, מוחצן וספורטיבי למראה, עם עיצוב חדש לפנים הראשיים ולגריל הקדמי המכיל עם עיצוב גדול מוגזם לגריל ״אף הנמר״ של קיה. גם הפגוש האחורי זכה לעיצוב ספורטיבי יותר בחלקו התחתון, שאר חלקי הדגם, כולל תא הנוסעים, זהים למוכר לנו מהפורטה החדשה - למעט מערכת מולטימדיה שונה שהותאמה לשוק הסיני (ובעיקר לשירותי הרשת הייחודיים לסין).