עם עיצוב מעודכן, תא נוסעים משודרג, תוספת של בקרת שיוט אדפטיבית ומערכת הנעה מיקרו היברידית דיזל, קיה משיקה באירופה את הספורטאז׳ 2019 החדש.

 

כחודשיים לאחר שהציגה את הספורטאז׳ 2019 החדש - מתיחת פנים - קיה החלה בשיווקו של הדגם באירופה, אלינו הדגם צפוי להגיע לקראת סוף השנה. מתיחת הפנים לספורטאז׳ כוללת בעיקרה עדכון לעיצוב החיצוני, שדרוג קל לתא הנוסעים עם גלגל הגה חדש ומערכת מולטימדיה עדכנית, תוספת של בקרת שיוט אדפטיבית ומללמת 360 מעלות וכן יחידות הנעה מעודכנות (בחלקן) שהעיקרית בהן היא תוספת של מערכת מיקרו היברידית לדגם הדיזל 2.0 ליטר הבכיר.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

חיצונית, הספורטאז׳ 2019 זכה ללא מעט שינויים, עם עיצוב חדש לפגוש הקדמי, כולל הגריל ופנסי הערפל, עדכון של יחידות התאורה הראשיות, עיצוב מחדש לש הפגוש האחורי והפנסים מאחור. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים משלימים את העדכון החיצוני לדגם המעניק לספורטאז׳ מראה מודרני ומלוטש יותר - מוצלח בשורה התחתונה. כמו בדגם היוצא, דגמי GT-Line מציגים עיצוב ספורטיבי יותר ועם מתיחת הפנים יצעו יותר גרסאות ברמת גימור זו.

2019 קיה ספורטאז׳ החדש
פגושים חדשים ועיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים.

תא הנוסעים שומר על העיצוב המוכר אך גם שם קיה ביצעה מספר שינויים, כולל עיצוב חדש לגלגל ההגה (תחתית שטוחה בדגמי GT-Line), עיצוב מעודכן קלות ללוח המחוונים וכן לפתחי המיזוג מלפנים, בעיקר בכדי לאכלס את מערכת המולטימדיה ״8 החדשה בעיצוב ללא מסגרת (״7 בדגמי הבסיס) - המערכת כוללת אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי. בדגמי ה-GT נוכל למצוא בנוסף מושבים מעודכנים עם ריפודי עור בשלושה שילובים שונים, גימור אלומיניום לדוושות ותקרה בשחור.

 

2019 קיה ספורטאז׳ החדש - תא הנוסעים
גלגל הגה חדש, לוח מחוונים מעודכן ומולטימדיה חדשה.

החידושים העיקריים בתחום ההנעה נמצאים בגזרת מנועי הדיזל הפחות רלוונטית לשוק המקומי שלנו. מנוע ה-1.7 דיזל של הדגם היוצא הוחלף במנוע 1.6 ליטר דיזל חדש ממשפחת מנועי SmartStream אשר יוצע בשתי גרסאות הספק של 115 כ״ ו-136 כ״ס. גרסת הדיזל הבכירה 2.0 ליטר +EcoDynamics שודרגה באמצעות מערכת מיקרו היברידית הפועלת במתח של 48V. המערכת כוללת מנוע חשמלי (סטרטר-גנרטור) קטן בהספק של 13 כ״ס המחובר ברצועה למנוע הדיזל ומסייע בעת הצורך. המנוע מוזן באמצעות סוללת ליתיום-יון קטנה בקיבולת של 0.44kWh ולפי קיה, המערכת הזו מאפשרת הפחתה של עד 4% פליטת מזהמים וחיסכון של עד 7% בצריכת הדלק.

 

ליחדית ההנעה הזו הספק מרבי של 185 כ״ס ומומנט מרבי של 40.8 קג״מ, היא משודכת כסטנדרט למערכת הנעה כפולה ולראשונה, גם לתיבת 8 הילוכים אוטו׳ כאופציה. עם יחידת הנעה זו לדגם נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 9.4 שניות וצריכת דלק משולבת של 17.2 ק״מ לליטר. בקיה ישראל שוקלים את שיווקה של גרסה זו בארץ.

 

2019 קיה ספורטאז׳ החדש
עיצוב מעודכן גם מאחור.

בתחום הרלוונטי יותר לשוק המקומי שלנו, מנוע ה-1.6 ליטר GDi ממשיך ללא שינוי, 132 כ״ס ו-16.4 קג״מ, ומנוע ה-2.0 ליטר ממשיך גם כן אך בגרסה עדכנית המציגה שיפור של עד 4% בצריכת הדלק. גם מנוע ה-1.6 ליטר טורבו T-GDI ממשיך לשרת את הדגם, אצלנו רק בגרסת ה- GT-Line, עם 177 כ״ס תיבת 7 הילוכים DCT והנעה כפולה כסטנדרט (באירופה יחידת הנעה זו משווקת גם עם תיבת הילוכים ידנית והנעה קדמית). עם הנעה כפולה ותיבת DCT מנוע זה מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 8.9 שניות.

 

בשוק האמריקאי, הספורטאז׳ משווק עם שני מנועים שונים: 2.4 ליטר 181 כ״ס ו-2.0 ליטר טורבו 240 כ״ס.

בתחום הבטיחות, קיה שדרגה את המפרט של הדגם והוסיפה בקרת שיוט אדפטיבית עם אפשרות לעצור/סע וכן מצלמת 360 מעלות לטובות כניסה/יציאה קלה יותר ממקום החניה. מערכות אלו מצטרפות אל המערכות המוכרות של הדגם: בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל, אור גבוה אוטומטי ובקרת סטייה מנתיב אקטיבית.

 

תגובות (7)

This comment was minimized by the moderator on the site

להסתכל עליהם ולקנא כי זה בדיוק השינויים שהקהל הישראלי מחפש לדעתי זה יגרום לקיה להמשיך לככב אצלנו בשוק הישראלי בכל נוגע למכירות

This comment was minimized by the moderator on the site

להקים ולפתוח עוד אולמות תצוגה של קיה: להקים וחפתוח אולם תצוגה של קיה בבני-ברק איפה ששאר אולמות תצוגות שונים; יונדאי ומיצובישי, סקודה ופולקסווגן איפה שמול קניון איילון, להקים ולפתוח אולם תצוגה של...

להקים ולפתוח עוד אולמות תצוגה של קיה: להקים וחפתוח אולם תצוגה של קיה בבני-ברק איפה ששאר אולמות תצוגות שונים; יונדאי ומיצובישי, סקודה ופולקסווגן איפה שמול קניון איילון, להקים ולפתוח אולם תצוגה של קיה בנס-ציונה באזור התעשייה ברחוב החרש

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אוטו פח

This comment was minimized by the moderator on the site

מגיב פחית

This comment was minimized by the moderator on the site

שלום בני , אתה צריך להודות ליצרנים מהמזרח שאיפשרו להוריד את מחירי הרכב בארץ ובעולם כולו.
במידה והיו רק יצרנים אירופים סביר להניח שאני ואתה היינו נוסעים בטרנטא, בנוסף יש לי ספוטאז ומדובר ברכב טוב...

שלום בני , אתה צריך להודות ליצרנים מהמזרח שאיפשרו להוריד את מחירי הרכב בארץ ובעולם כולו.
במידה והיו רק יצרנים אירופים סביר להניח שאני ואתה היינו נוסעים בטרנטא, בנוסף יש לי ספוטאז ומדובר ברכב טוב מאד.
בנוסף יש ברשותי יונדאי אלנטרא בליסינג , אני יכול לגלות לך שהגיע ל90 אלף ק"מ ועדיין הכל תקין ואפס תקלות.
איכות נסיעה טובה , ומכוניות אירופיות היו מתים להשתוות והנדסה ולאיכות של הקוריאנים

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

לא מבין את האנשים שמגיבים בצורה לא מקצועית ועניינית. אני מקווה שזה לא מתוך צרות עין.
אשמח לשמוע ביקורת נקודתית שניתן להתייחס אליה (אם יש בכלל)
נוסע בקיה פורטה 2011 מרוצה מאוד חוץ מטיפולים לא...

לא מבין את האנשים שמגיבים בצורה לא מקצועית ועניינית. אני מקווה שזה לא מתוך צרות עין.
אשמח לשמוע ביקורת נקודתית שניתן להתייחס אליה (אם יש בכלל)
נוסע בקיה פורטה 2011 מרוצה מאוד חוץ מטיפולים לא ביקרה במוסכים. כרגע בשלבי קניה של ג'יפון.
מיותר לשלם עשרים אלף והרבה יותר על אותה רמת מכונית.
תאמין לי בדקתי טוב את השוק לפני שהחלטתי ללכת על קיה.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

רכב מעולה ממש נסיעה נעימה ושקטה גם זול ביד 2 שווה מאוד גיפ אחר עולה פי 3/4 ויש הפסד אדיר לאלה שזרקו את כספם לפח האשפה ! סחיר וקל למכירה מאוד !!!!

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location