קיה סטוניק, הקרוסאובר העירוני של קיה, ישווק בישראל עם מנוע 1.0 טורבו 120 כ״ס ותיבת 7 הילוכים או 1.4 ליטר 100 כ״ס ותיבת 6 הילוכים אוטו׳, יחד עם מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט ובמספר רמות גימור. מחיר החל מ-108 אלף שקל ועד ל-119 אלך שקל.

 

טלקאר, יבואנית קיה בישראל, השיקה הבוקר את קיה סטוניק, הקרוסאובר העירוני של קיה הקטן יותר מהספורטאז׳ והמתחרה בדגמים כגון יונדאי קונה, סיאט ארונה ועוד. הסטוניק ישווק בישראל עם מנועי 1.4 ליטר 100 כ״ס או 1.0 טורבו 120 כ״ס, עם תיבת הילוכים ידנית או אוטו׳ ובמספר רמות גימור תמורת החל מ-108 אלף שקל. קיה סטוניק 1.0 טורבו Premium - חוות דעת נהיגה ראשונה.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

 

קיה סטוניק מגיע לסגמנט הקרוסאוברים העירוניים די מאוחר, אחת הסיבות העיקריות לכך היא גם השקה מאוחרת יחסית אך בעיקר, היעדרה של תיבת הילוכים אוטו׳ שרק לאחרונה נכנסה להיצע. לסטוניק מידות דומות לאלו של הקונה, עם אורך של 4.14 מטר, רוחב של 1.76 מטר, גובה של 1.52 מטר ובסיס גלגלים של 2.58 מטר. נפח תא המטען בדגם ממוצע לסגמנט ועומד על 322 ליטר ועד ל-1,135 ליטר עם קיפול המושבים מאחור.

 

קיה סטוניק
קיה סטוניק.

קיה סטוניק - מנועים, ביצועים וצריכת דלק:

כאמור, הסטוניק ישווק בישראל עם מבחר של שני מנועים: 1.0 טורבו 120 כ״ס המשודך לתיבת 7 הילוכים DCTומנוע 1.4 ליטר אטמוספרי עם 100 כ״ס המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או 6 הילוכים אוטו׳. באירופה הדגם משווק בנוסף עם מנוע 1.6 ליטר דיזל בהספקים של 15 או 136 כ״ס אך מנוע זה משודך לתיבת הילוכים ידנית בלבד.

 

סטוניק 1.0 T-GDI: מנוע שלושה צילינדרים טורבו בנפח של 1.0 ליטר עם הספק מרבי של 120 כ״ס ב-6,000 סל״ד ומומנט מרבי של 17.5 קג״מ. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים כפולת מצמדים, מספיק עבור נתון תאוצה 0-100 קמ״ש של 10.6 שניות, מהירות מרבית של 186 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 19.2 ק״מ לליטר.

 

סטוניק 1.4: מנוע ארבעה צילינדרים אטמוספרי בנפח של 1.4 ליטר עם הספק מרבי של 100 כ״ס ב-6,000 סל״ד ומומנט מרבי של 13.6 ק״מ לליטר. מנוע זה משודך לתיבת 6 הילוכים אוטו׳, מספיק עבור נתון תאוצה 0-100 קמ״שׁ של 13.8 שניות, מהירות מרבית של 173 קמ״ש וצריכת דלק משולבת של 16.1 ק״מ לליטר.

 

קיה סטוניק
תא נוסעים בהשראת הריו.

קיה סטוניק - אבזור ובטיחות:

הסטוניק ישווק בישראל עם מגוון מערכות בטיחות מתקדמות כסטנדרט: בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל (10-80 קמ״ש), בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, אור גבוה אוטומטי, בקרת עייפות נהג, מצלמה אחורית ועוד. הדגם זכה בציון של חמישה כוכבים במבחני הריסוק של ארגון NCAP האירופאי עם ציונים טובים בכל סעיפי המבחן (93% בהגנה על נוסעים בוגרים ו-84% בהגנה של ילדים במושב האחורי.

 

את הסטוניק תוכלו לרכוש בשלוש רמות גימור, אחת עם מנוע 1.4 ליטר ושתיים עם מנוע ה-1.0 טורבו. רמת הגימור הבסיסית URBAN - בדגם 1.4 בלבד - כוללת מערכת מולטימדיה ״7 מקורית עם אפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו (באמצעות אפליקציית וובלי),חלונות כהים מאחור, דיבורית BT, שליטה מההגה, קיפול חשמלי למראות הצד, בקרת שיוט, בקרת אקלים, חישוקי סגסוגת ״17 ועוד. רמת הגימור EX מוסיפה לרשימה תאורת יום מסוג LED, מערכת עצור/סע וצבע דו גווני. רמת הגימור PREMIUM מוסיפה לרשימה דוושת בגימור אלומיניום, מפתח חכם, ריפוד בד משולב בעור, גלגל הגה עם תחתית שטוחה . לדגם אחריות מלאה לשלוש שנים. קיה סטוניק - מפרט טכני מלא להורדה.

קיה סטוניק - מחירון:

קיה סטוניק 1.0 טורבו EX  אוטו׳ - 113,900 שקל

קיה סטוניק 1.0 טורבו PREMIUM  אוטו׳ - 118,900 שקל

קיה סטוניק 1.4 URBAN  אוטו׳ - 107,900 שקל

 

תגובות (9)

This comment was minimized by the moderator on the site

זה תרגיל שיווק . לפני חודש היה מבצע בחבר .
בכוונה לא הכניסו את הדגם הזה , בשביל שיקנו את מה שנשאר במלאי .

This comment was minimized by the moderator on the site

יש לנו מספר דגמים של קיה.
מצוינים.
לכן אני תמהה מדוע לא מקבלים 7 שנות אחריאות כפי שנהגו עד כה.

This comment was minimized by the moderator on the site

השבע שנים זו רמאות. זה רק 3 שנים אחריות

This comment was minimized by the moderator on the site

אם חשבתם שהארונה אטרקטיבית, הגיע הזמן לתשובה של הקוריאנים. הסטוניק מתומחרת בדיוק בשביל לתת מענה לארונה. לסטוניק אין מחלות ילדות של הגיר כמו בVAG, יש לה ידיות מעל הדלתות שבארונה אין (לא מאמין שאני...

אם חשבתם שהארונה אטרקטיבית, הגיע הזמן לתשובה של הקוריאנים. הסטוניק מתומחרת בדיוק בשביל לתת מענה לארונה. לסטוניק אין מחלות ילדות של הגיר כמו בVAG, יש לה ידיות מעל הדלתות שבארונה אין (לא מאמין שאני כותב את זה), אחריות מלאה של 3 שנים ולא שנתיים + שנה אופציה. יאמר לחיוב שהגיר המזעזע, שתיין הזהב השחור עם ה4 הילוכים של KIA, לא ישרת את הסטוניק.

ההבדל במומנט בין מנועי ה 1.0 ליטר טורבו של השניים, מראה על ייתרון קל לאירופאית ואני מאמין שצריכת הדלק טובה יותר גם כן. עיצוב הארונה לטעמי, יותר נמרץ ומושך מבטים מהסטוניק.

בהתייחס לתוספת המחיר על גרסת ה ה Premium, הייתי מציע ליבואנית, להשאיר את הרכב בסוכנות.

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אתה טועה ובגדול. הגיר הוא DCT DUAL CLUTCH TRANSMISSION כלומר תיבת שני מצמדים. קיה בארץ אוכלת הרבה מחלות ילדות מהגיר הזה מה שבVAG מזמן פתרו(דור 3 לגיר dsg). מאחל לקיה בהצלחה ומציע להם להכין מלאי...

אתה טועה ובגדול. הגיר הוא DCT DUAL CLUTCH TRANSMISSION כלומר תיבת שני מצמדים. קיה בארץ אוכלת הרבה מחלות ילדות מהגיר הזה מה שבVAG מזמן פתרו(דור 3 לגיר dsg). מאחל לקיה בהצלחה ומציע להם להכין מלאי גדול של מצמדים לנהג הישראלי הממוצע שלא יודע להשתמש בגיר הזה(זחילה ברמזור למשל)

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

תמחור גבוה מידי,ב119000 ניתן לקנות ספורטאג חדשה אומנם 0 קמ יד ראשונה מליסינג אבל עדיין רכב חדש,עם מערכות בטיחות ומרחב גדול יותר

This comment was minimized by the moderator on the site

לפני שבא. חשבתי על האוטו הזה, אבל יצא קצת יקר.
יחסית לגיפון עם מהירות דו ספרתית למאה + גלגלים צרים
בלם יד ידני + בגאז של סופר מיני ב120 אלף
אוטו כזה צריך להיות מתומחר מקסימום
ב99.990 לבסיסית...

לפני שבא. חשבתי על האוטו הזה, אבל יצא קצת יקר.
יחסית לגיפון עם מהירות דו ספרתית למאה + גלגלים צרים
בלם יד ידני + בגאז של סופר מיני ב120 אלף
אוטו כזה צריך להיות מתומחר מקסימום
ב99.990 לבסיסית 104.990 לבינונית 109.990 למפוארת

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

ברור שימכור הרבה. מי שגר בעיר מחפש בדיוק כזה. מוגבה מלא ציוד מקורי בעיקר בטיחותי ומנועים חסכוניים לעיר. נוסחה בדוקה

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location