קיה סלטוס החדש 2023
קיה סלטוס החדש.
קיה סלטוס החדש 2023
קיה סלטוס החדש.

טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של קיה סלטוס 2023 החדש. דגמי 2023 של קיה סלטוס זכו למתיחת פנים מקיפה הכוללת עדכון לעיצוב החיצוני, שדרוג מקיף לתא הנוסעים ועוד. קיה סלטוס המחודש ישווק עם מנוע 2.0 ליטר עם תיבת הילוכים רציפה ובשתי רמות גימור.

 

דגמי 2023 של הסלטוס זכו לעדכון מקיף במיוחד לעיצוב החיצוני שמעניק לדגם מראה מודרני ומלוטש יותר. בין השינויים נמצא עיצובים חדשים לפגושים מלפנים ומאחור, עיצובים חדשים ליחידות התאורה הראשיות, עיצוב חדש לחלוטין לפנסים מאחור ולדלת תא המטען וכן עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים. 

 

קיה סלטוס החדש 2023
עיצוב חדש לחלוטין גם מאחור.

העדכון המקיף לא נעצר בדלתות וגם בתא הנוסעים נמצא שינויים משמעותיים. חלקו העליון של הדשבורד עוצב מחדש וזאת בכדי להתקין את המסך הפנורמי של קיה המשלב תחת מסגרת אחת שני מסכים בגודל של "10.25, האחד עבור לוח המחוונים והשני עבור מערכת המולטימדיה. בישראל, לא נזכה לסידור הזה ובמקום לוח מחוונים דיגיטלי מלא נקבל לוח מחוונים עם תצוגה במראה דיגיטלי (בדומה לרמת הגימור הבסיסית של הספורטאז'). מוט ההילוכים הסטנדרטי הוחלף בתפעול אלקטרוני בצורת חוגה, נמצא גם ממשק חדש למערכת בקרת האקלים, תאורת אווירה ועוד. 

 

2023 קיה סלטוס החדש תא הנוסעים
עדכון מקיף לתא הנוסעים.

מה שלא השתנה זה תחום ההנעה כך שהדגם ממשיך עם מנוע 2.0 ליטר 149 כ"ס ו-18.3 קג"מ בשידוך לתיבת הילוכים רציפה IVT. עם יחידת הנעה זו לסלטוס נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 9.3 שניות, מהירות מרבית של 190 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 13.1 ק"מ לליטר - בתקן EPA האמריקאי שכן הסלטוס משווק בישראל במפרט אמריקאי. 

 

קיה סלטוס המחודש ישווק כאמור בשתי רמות גימור, רמת הגימור הבסיסית EX כוללת, בין היתר: בקרת שיוט, בקרת אקלים עם פתחים לאחור, קיפול חשמלי למראות הצד, מולטימדיה "10.25 בעברית עם ניווט WAZE והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, חלונות כהים מאחור, בלם יד חשמלי, מפתח חכם, התנעה מרחוק באמצעות השלט, מצלמת רוורס וחיישני חניה, חימום במושבים הקדמיים, חיישני תאורה וגשם, חישוקי סגסוגת "17 ועוד. רמת הגימור פרימיום (Premium) מוסיפה לרשימת האבזור ריפודי בד משולב בעור, תאורת אווירה ופנסי LED אחוריים.  

 

2023 קיה סלטוס
קיה סלטוס החדש.

הסלטוס המחודש זכה לשדרוג מקיף גם בתחום הבטיחות והוא מציג מפרט מרשים של מערכות בטיחות מתקדמות. בשתי רמות הגימור נמצא בלימה אוטונומית, תזכורת לבדיקת המושב האחורי, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית כולל שמירה על מרכז הנתיב, בלימה אוטונומית, מערכת יציאה בטוחה, ניטור שטח מת אקטיבי, אור גבוה אוטומטי, ניטור תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, בקרת ערנות נהג ועוד. רמת הגימור פרימיום מוסיפה לרשימה בלימה אוטונומית עם תמיכה בחציית צומת, זיהוי תמרורים משולב מגביל מהירות ובקרת שיוט אדפטיבית. 2023 קיה סלטוס - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2023 קיה סלטוס מחירון:

קיה סלטוס 2.0 ליטר EX אוטו' - 155,990 ₪

קיה סלטוס 2.0 ליטר Premium אוטו' - 159,990 ₪

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 75

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.