תוצאות סבב מבחני הריסוק NCAP האחרונים מתפרסמות. הספורטאז' החדשה זכתה ב-5 כוכבי בטיחות במבחני הריסוק של ארגון NCAP ומקבלת את הציון הכולל הגבוהה ביותר מול המתחרות הישירות שלה.

קיה ספורטאז זוכה ב-5 כוכבים במבחן הריסוק של NCAP

קיה ספורטאז' החדשה זכתה בציון של 93% בהגנה על בוגרים, 86% בהגנה על ילדים ו-86% במערכות סיוע לבטיחות, בעיקר בזכות התראה לאי חגורת בטיחות גם ליושבים מאחור. בציון זה, הספורטאז' החדשה זוכה לציון הבטיחות הגבוהה ביותר בקטגוריה שלה, קרוסאובר קומפקטיים. קיה משקיעה בשנים האחרונות בשיפור ניכר בבטיחות הרכבים שלה. אם דגמים מלפני מספר שנים זכו בממוצע ל-3-4 כוכבי בטיחות (למעט קיה סיד עם 5 כוכבי בטיחות), כל הרכבים החדשים של קיה זוכים ב-5 כוכבי בטיחות ונמצאים בין מובילי הקטגוריה.

 

ארגון NCAP מפרסם עוד תוצאות במבחני הריסוק:

המפתיעה לרעה, היא יגואר XF שזוכה רק ל-4 כוכבי בטיחות. הזוכה בציון הגבוהה ביותר בסבב מבחני הריסוק האחרון היא המיניוואן של פולקסווגן ה-שאראן עם 5 כוכבים וציון של 96% בהגנה על מבוגרים. עוד תוצרת סינית זוכה לציון עלוב של שני כוכבים בלבד, המיניוואן לנדווינד CV9. סיטרואן C4 החדשה, זוכה לציון גבוהה במיוחד בתחום מערכות העזר, עם הגבלת מהירות אקטיבית והתראה על אי חגירת חגורת הבטיחות מאחור.

מבחני ריסוק NCAP נובמבר 2010

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.