קיה משיקה את הספורטאז' החדש בישראל. מעוצב יותר, איכותי יותר ויתחרה היטב בניסאן קשקאי ובאח התאום מבית יונדאי ה-ix35.

קיה ספורטאז 2011

טלקאר יבואנית קיה לישראל, משיקה היום (שני) את הספואטאז' החדש בישראל. הקרוסאבור החדש של קיה, ישווק בשלוש רמות גימור ושני מנועים. מנוע בנזין בנפח 2.0 ליטר 163כ"ס ו-19.7 קג"מ ומנוע טורבו דיזל 2.0 ליטר בהספק של 184 כ"ס ו-39 קג"מ. הספורטאז' החדש יוצע עם הנעה קדמית בלבד בשתי רמות הגימור הנמוכות LX/EX ועם הנעה כפולה בדגם הפרמיום והדיזל (EX) בלבד. שני המנועים משודכים לתיבת 6 הילוכים אוטומטית טיפטרוניק.

קיה ספורטאז' מבחן דרך

 

רמת האבזור הצפוייה להיות הנמכרת ביותר היא EX, הכוללת בקרת אקלים דו אזורית, גג זכוכית פנורמי, מראות מתקפלות עם מאותתים מובנים, שמשות כהות, פנסי ערפל, תאורת LED ליום, רדיו דיסק מקורי+MP3 ועוד. בתחום הבטיחות תמצאו 6 כריות אוויר, מערכת סיוע לזינוק בעלייה, בקרת יציבות ואחיזה עם חיישני התהפכות, מערכת בקרה לירידה במדרון ועוד.

 

 

קיה ספורטאז 2011 - עיצוב הלוקח את קיה עשור לפניםרמת הגימור הבסיסית LX, תדרוש מכם לבקש ממנהל הבנק שלכם 156,900 ש"ח. רמת הגימור מעלייה ה-EX, תגבה 166,900 ש"ח ותוסיף לכם בעיקר בקרת אקלים דו אזורית וגג זכוכית פנורמי (כפול) ורמת הגימור הגבוהה ביותר ה-פרמיום, תעלה 183,000 ותוסיף על EX הנעה כפולה, כניסה והנעה ללא מפתח, כסא נהג חשמלי, בקרת שיוט וריפודי עור. גרסת הדיזל מגיע ברמת הגימור EX עם הנעה כפולה ובמחיר של 195,000 ש"ח.

 

 

הספורטאז' החדש, גדול כמעט בכל ממד מזה היוצא למעט הגובה ומרווח הגחון. הוא מרווח יותר מלפנים ובעיקר במושב האחורי שיחד עם הרצפה השטוחה הוא מרווח מספיק גם ל-3 נוסעים בוגרים. צריכת הדלק טובה מזו של הספורטאז' היוצא עם צריכת דלק משולבת של 12.7 ק"מ לליטר ובדגם הדיזל צריכת הדלק המשולבת עומדת על 13.9 ק"מ לליטר.

 

מבפנים - הנדסת אנוש טובהצפי המכירות לפי טלקאר היבואנית, עומד של כ-100 יחידות בחודש והגלדת נתח השוק לכ-7% לעומת5% בשנה החולפת, עם ה-ספורטאז' החדש, זה יותר מאפשרי. בכל מדד אפשרי, הוא עולה על זה המוחלף והעיצוב תחת שרביטו של פיטר שרייר לוקח את קיה עשור שלם קדימה, אל לא פחות מקדמת הבמה בכל הקשור בעיצוב החוץ והפנים.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 6

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.