2014 קיה קארנס LX הוא גרסת בסיס חדשה של המיניוואן 7 מושבים של קיה, לדגם אותו מנוע 2.0 ליטר 166 כ"ס ותיבת 6 הילוכים אוטו'.

2014 קיה קארנס

טלקאר, יבואנית קיה בישראל, משיקה גרסת בסיס חדשה וזולה יותר למיניוואן 7 מושבים הקומפקטי שלה – קיה קארנס LX, שיוצע במחיר של 149,900 שקל זאת לעומת 164 אלף שקל לרמת הגימור EX או 167 אלף שקל לרמת הגימור פרמיום ששווקו עד היום.

 

למרות שמדובר בגרסת בסיס, הקארנס LX מאובזר באופן מספק למדי וכולל, בין היתר: בקרת שיוט ומגביל מהירות, 4 חלונות חשמל, מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה וכניסת USB, שישה רמקולים, מראות צד חשמליות, תאורת LED ליום בחזית, FLEX STEER – היגוי משתנה המאפשר בחירת מצבי קשיחות שונים ועוד. בתחום הבטיחות האבזור זהה לשאר הגרסאות וכולל 6 כריות אוויר, פנסי ערפל מסייעי פנייה, בקרת יציבות, בקרת לחץ אוויר בצמיגים וציון בטיחות של 5 כוכבים במבחני הריסוק האירופאים NCAP.

 

הקארנס LX מצויד באותו מנוע GDI של שאר הגרסאות, 2.0 ליטר בהספק מרבי של 166 כ"ס ומומנט מרבי של 21.5 קג"מ המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו' ומספק ביצועים של 10.8 שניות 0-100 קמ"ש ומהירות מרבית של 200 קמ"ש. צריכת הדלק המשולבת עומדת על 12.66 ק"מ לליטר.

 

לקארנס המציע מקום ל-7 נוסעים נפח תא מטען של 103 ליטר כאשר כל המושבים בשימוש, 492 ליטר עם קיפול השורה השלישית ועד 1,667 עם קיפול שתי שורות המושבים מאחור (נפח עד גובה החלונות). קיה קארנס LX - מפרט טכני מלא.

 

"הקארנס LX החדשה היא בעלת חלל פנימי מרווח וגמיש עם שבעה מושבים ושפע של מקומות אחסון ברחבי תא הנוסעים. דגם זה יהיה אטרקטיבי במיוחד למשפחות בעלות סגנון חיים פעיל שאינן מוכנות להתפשר בין עיצוב ושימושיות. במחיר החדש יוכלו לקוחות רבים להצטרף להצלחת המותג קיה באמצעות גרסה חדשה זו שמגדירה מחדש את מאזן התמורה למחיר בסגמנט המיניוואן בישראל ", כך נמסר מטלקאר, יבואנית קיה לישראל.

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.