טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מודיעה על תחילת השיווק של דגמי 2021 המחודשים של הריו, הסופרמיני האצ'בק האירופאית של קיה המתחרה מול יונדאי i20, פיג'ו 208, סיאט איביזה ועוד. הריו החדשה תשווק בשלב זה בדגם אחד בלבד, עם מנוע 1.0 ליטר טורבו 100 כ"ס חדש, תיבת הילוכים אוטומטית ומפרט בטיחות ואבזור עשיר וכל זה במחיר תחרותי במיוחד של 104,900 שקל, זולה משמעותית מדגמים כגון רנו קליאו, פיג'ו 208 ועוד.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

דגמי 2021 המחודשים של הריו האצ'בק זכו לעיצוב מעודכן ודינמי יותר למראה הכולל עיצוב חדש לפגוש הקדמי עם מפתח כונס אוויר גדול יותר וגריל צר יותר, חתימת תאורת יום LED חדשה בפנים הראשיים, עיצוב מעודכן לחישוקי הסגסוגת "15 ועוד.

 

2021 קיה ריו החדשה
מראה ספורטיבי יותר.

השינויים בתא הנוסעים לא גדולים אך כוללים מערכת מולטימדיה "8 חדשה (במקום "7 בדגם היוצא) הכוללת כמובן הרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, יש גם מסך "4.2 משופר בלוח המחוונים ודקורציה חדשה לאורך הדשבורד.

הריו היוצאת שווקה בישראל עם מנוע 1.0 ליטר שלושה צילינדרים טורבו עם 120 כ"ס ו-17.5 קג"מ, זו החדשה משווקת גם היא עם מנוע 1.0 ליטר טורבו אך מדובר במנוע חדש מסדרת מנועי Smartstream החדשה של קיה-יונדאי. מנוע זה משווק בגרסתו החלשה יותר עם 100 כ"ס ו-17.5 קג"מ בין 1,500-4,000 סל"ד לעומת גרסת ה-120 כ"ס ו-20.4 קג"מ הבכירה יותר. המנוע משודך לתיבת 7 הילוכים DCT כפולת מצמדים והוא מספק בדגם נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 11.4 שניות (10.5 שניות בדגם היוצא) ומהירות מרבית של 185 קמ"ש.

 

2021 קיה ריו החדשה תא הנוסעים
מולטימדיה חדשה (תא הנוסעים בגימור GT).

הסיבה לגרסה החלשה יותר היא שהגרסה החזקה יותר משווקת בשלב זה רק עם מערכת מיקרו-היברידית ותיבת 6 הילוכים ידנית iMT. צריכת הדלק בריו מחודשת עמדת על 18.2 ק"מ לליטר בעיר ו-23.8 ק"מ לליטר בנסיעה ביעירונית, זאת לעומת 17.5 ק"מ לליטר ו-21.3 ק"מ לליטר בדגם היוצא, בהתאמה.

 

מפרט הבטיחות בדגם זכה למספר שדרוגים, מערכת הבלימה האוטונומית כוללת כעת גם זיהוי רכב דו גלגלי, מערכת תזכורת לבדיקת נוסעים במושב האחורי בתום הנסיעה ומערכת סיוע לשמירה על מרכז נתיב הנסיעה. בנוסף נמצא 6 כריות אוויר, אור גבוה אוטומטי, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית ועוד.

רשימת האבזור כוללת, בין היתר: מולטימדיה "8, דיבורית BT, בקרת אקלים דיגיטלית, קיפול חשמלי למראות הצד, בקרת שיוט, בורר מצבי נהיגה, חיישני חניה אחוריים מקוריים, שקע USB מלפנים ומאחור, חלונות כהים מאחור, מצלמה אחורית, חיישן תאורה, חישוקי סגסוגת "15 ועוד. 2021 קיה ריו - מפרט טכני מלא להורדה.

 

2020 קיה ריו החדשה

תגובות (8)

This comment was minimized by the moderator on the site

‏כן כן המנועה שלושה צילינדרים שזה דרק ‏וגיר רובוטי ‏שזה מחלה בן 20 ל-40 אלף קילומטר ‏הולך הגיעו וגם עכשיו תשאלו אותם הם לא נותנים שבע שנות אחריות רק שלוש שנים חכמים גדולים מחיר זול 104,000 זה יקר...

‏כן כן המנועה שלושה צילינדרים שזה דרק ‏וגיר רובוטי ‏שזה מחלה בן 20 ל-40 אלף קילומטר ‏הולך הגיעו וגם עכשיו תשאלו אותם הם לא נותנים שבע שנות אחריות רק שלוש שנים חכמים גדולים מחיר זול 104,000 זה יקר מאד ‏כמו ‏כי אה פיקנטו ‏צריכה לעלות לו יותר מ-60 אלף שקל ‏עדיף לקחת סוזוקי בלאינו שזה הרבה יותר טוב

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

באתר במפורש מצויין 7 שנים אחראיות כמו שאר הדגמים אחראיות הנ״ל מוגבלת. אתה רשאי לרכוש בלנו, שזה רכב לא רע אבל עולה מאוד יקר בשביל מה שהוא נותן בכל המאפיינים מול המתחרות. אני אישית מעדיף גרמניות.

This comment was minimized by the moderator on the site

סרגי/טרונצו, יש שבע שנים אחריות..
קיה אלופים באיכות בכל העולם.
יש לי dct שלוש שנים בלי גמגום.
ברכב הקודם הdsg אחרי שלוש שנים תוקן פעמיים.
אני בדרך לקנות ריו. אתה יכול לסגור את האולם תצוגה שלך...

סרגי/טרונצו, יש שבע שנים אחריות..
קיה אלופים באיכות בכל העולם.
יש לי dct שלוש שנים בלי גמגום.
ברכב הקודם הdsg אחרי שלוש שנים תוקן פעמיים.
אני בדרך לקנות ריו. אתה יכול לסגור את האולם תצוגה שלך מוקדם היום..

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

אחלה כתבה! הריו שלי כבר בת ה 3, וזה הרכב הכי אמין שהיה לי.. אספתי אותה מטרייד מוביל מפרטי, שכמעט לא נסע איתה

This comment was minimized by the moderator on the site

שקרנים גדולים קיה

This comment was minimized by the moderator on the site

תיכנסו למוסכים של קיה ותראו כמה רכבים עומדים לתיקון של גיר בושה עם קילומטראז 40 אלף קילומטר ואם זה אחרי אחריות התיקון 13 אלף שקל וגם מחירי טיפולים כמו במרצדס בושה איפה הגענו ולא להתקרב למנוע...

תיכנסו למוסכים של קיה ותראו כמה רכבים עומדים לתיקון של גיר בושה עם קילומטראז 40 אלף קילומטר ואם זה אחרי אחריות התיקון 13 אלף שקל וגם מחירי טיפולים כמו במרצדס בושה איפה הגענו ולא להתקרב למנוע שלושה צילינדרים זה מדובר לא רק אצל קיה גם רכבים צרפתיים כמה דגמים יש להם היום בשוק יש רכב הכי אמין שבנה רכבים לעם הפשוט זה סוזוקי יש להם מנויים גירים מצוינים וגם הכי חסכוניים וגם במאזדה היום מנוע וגיר מצוינים

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

הקיה ריו נראית מצויינת, מניסיון עם הריו הרכב אמין מאוד, נרכה שהצריכת דלק טובה, תמורה טובה למחיר.

There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location