2018 קיה ריו GX עם מערכות בטיחות מתקדמות
קיה ריו GX - מעתה עם בלימה אוטונומית ובקרת סטייה מנתיב אקטיבית.
2018 קיה ריו GX עם מערכות בטיחות מתקדמות
קיה ריו GX - מעתה עם בלימה אוטונומית ובקרת סטייה מנתיב אקטיבית.

הריו 5 דלתות 1.4 ליטר אוטו' GX מגיעה מעתה מדרום קוריאה (במקום מקסיקו) וכוללת בלימה אוטונומית ובקרת סטייה מנתיב אקטיבית.

 

כשנה לאחר שהושקה בישראל, טלקאר, יבואנית קיה בישראל, מודיעה על תוספת חשובה לדגם: חבילת בטיחות מלאה ומקורית מהיצרן. הריו ששווקה עד עתה הגיעה אלינו מהמפעל של קיה במקסיקו, וזו הסיבה שהדגם לא הוצע עד עתה עם בלימה אוטונומית או בקרת סטיה מנתיב, כעת, הדגם מגיע אלינו מדרום קוריאה, עם מפרט זהה אך עם התוספת החשובה של מערכות בטיחות מתקדמות מהיצרן.

 

חבילת הבטיחות של הריו האצ'בק כוללת, מערכת בלימה אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ובקרת סטייה מנתיב אקטיבית (LKAS), אור גובה אוטומטי, התראה על חוסר ערנות הנהג ועוד. תוספת מערכות הבטיחות המתקדמות ייקרו את הדגם ב-1,000 שקל בלבד והמחיר המעודכן של הדגם עומד מעתה על 96,900 שקל. לדגם מוצמת אחריות מורחבת ל-7 שנים: 3 מלאה ו-4 על רכבי הנעה (מנוע, גיר וציריות).

 

הריו האצ'בק ממשיכה עם אותה יחידת הנעה: מנוע 1.4 ליטר אטמוספרי בהספק מרבי של 100 כ"ס המשודך לתיבת 6 הילוכים אוטו'. מספיק לנתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 12.9 שניות, למהירות מרבית של 183 קמ"ש ולצריכת דלק משולבת של 16.1 ק"מ לליטר.

בנוסף למערכות הבטיחות שנוספו, רמת הגימור GX של הדגם כוללת, בין היתר: מולטימדיה מקורית "7 עם תמיכה באפל קאר-פליי ואנדרואיד אוטו, מצלמה אחורית מקורית, שליטה מההגה, בקרת אקלים דיגיטלית, בקרת שיוט, קיפול חשמלי למראות הצד, ציפוי עור לגלגל ההגה וידית ההילוכים, חישוקי סגסוגת "15 ועוד.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.