קיה סטינגר
קיה סטינגר מחודשת וחזקה יותר תוצג השנה.
קיה סטינגר
קיה סטינגר מחודשת וחזקה יותר תוצג השנה.

קיה סטינגר, מכונית הספורט קופה 4 דלתות של קיה המתחרה מול דגמים כגון אודי A5 ספורטבק, תוצג בחודש יולי הקרוב בדגם מחודש (מתיחת פנים) עם שלל שדרוגים כולל מערכת פליטה חדשה ומנועים חדשים מסדרת SmartStream החדשה של יונדאי/קיה.

 

כיום, הסטינגר משווקת בשני דגמים: דגם GT ליין עם מנוע 2.0 ליטר עם 245 כ"ס ו-36 קג"מ ובדגם GT הבכיר עם מנוע 3.3 ליטר V6 טווין טורבו עם 366 כ"ס ו-51 קג"מ. הדגם המעודכן יזכה לשני מנועים חדשים שהוצגו לאחרונה עם ג'נסיס G80 החדשה, מנועה-2.0 ליטר יוחלף במנוע 2.5 ליטר טורבו עם בהספק מרבי של 304 כ"ס ומומנט מרבי של 43 קג"מ ומנוע ה-3.3 ליטר יוחלף במנוע 3.5 ליטר V6 טווין-טורבו עם הספק מרבי של 380 כ"ס ו-54 קג"מ. אל המנועים מוצמדת מערכת פליטה חדשה בטכנולוגיה שנלקחה מדגמי ה-N של יונדאי - סאונד מתוגבר בהתאם למצבי הנהיגה.

 

תא הנוסעים של קיה סטינגר
הסטינגר המחודשת תקבל לוח מחוונים דיגיטלי ומערכת מולטימדיה חדשה

אנחנו עדיין לא יודעים לומר האם המנועים החדשים ישודכו לתיבת השמונה הילוכים DCT כפולת המצמדים החדשה של קיה או לתיבת 8 הילוכים אוטו' כמו בדגם הנוכחי, אך מדובר בכל מקרה בתיבת 8 הילוכים אוטו' חדשה. דגם הבסיס ימשיך עם הנעה אחורית בלבד ואת הדגם הבכיר תוכלו לבחור גם עם הנעה כפולה.

בתא הנוסעים המחודש נוכל למצוא מערכת מולטימדיה "10.25 חדשה במקום ה-"8 של הדגם הנוכחי ובמקום לוח המחוונים האנלוגי נמצא לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך "12.3. כמו בכל מתיחת פנים כמעט מהחוץ נפגוש יחידות תאורה ראשיות חדשות ופגוש קדמי בעיצוב מעודכן ומאחור נמצא עיצוב חדש לפנסים עם פס תאורה לאורך דלת תא המטען המחבר בין הפנסים. עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים ישלימו את העדכון החיצוני לדגם.

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.