קיה K9, מכונית הפאר וספינת הדגל החדשה של קיה, הושקה היום רשמית בקוריאה.

קיה K9 - ספינת הדגל החדשה של קיה

קיה, השיקה היום (יום רביעי) את ספינת הדגל החדשה של הנקראת K9 בקוריאה.

 

קיה K9, היא מכונית סאלון גדולה במיוחד, עם אורך של 5.1 מטר, רוחב של 1.9 מטר ועם בסיס גלגלים של 3.05 מטר. קיה K9 מבוססת על יונדאי ג'נסיס, למרות שה-K9 גדולה ממנה במידות. חלוקת המשקל עומדת על 50/50 לפנים אחור.

 

קיה K9, היא סוג של תצוגת תכלית טכנולוגית עבור קיה ומכונית הסדאן הנעה אחורית הראשונה של החברה והיא רק הראשונה מעוד דגמי הנעה אחורית שיופיעו בעתיד. ה-K9, ממוצבת מעל ה-K7 שתקרא מחוץ לקוריאה קדנזה, אך היא עדיין לא משווקת מחוץ לשוק הבית.

 

בתחום המנועים, קיה K9 תשווק בשוק המקומי שלה עם שני מנועים. מנוע הבסיס הוא מנוע V6 בנפח3.3 ליטר GDI (מנוע חדש בקיה/יונדאי) המייצר הספק של 300 כ"ס ו-35.5 קג"מ. המנוע הבכיר הוא מנוע V6 בנפח 3.8 ליטר GDI המייצר הספק של 338 כ"ס ו-40.3 קג"מ. שני המנועים משודכים לתיבת 8 הילוכים אוטו. צריכת הדלק עומדת על9.6 ק"מ לליטר ו-9.2 ק"מ לליטר בהתאמה.

 

קיה K9 עמוסה באבזור וטכנולוגיה כולל תאורת LED מלאה HUD בפנסים הראשיים (אדפטיביים) המאפשרים שליטה מלאה בעוצמת אלומת האור בהתאם לתנועה מלפנים בכדי לספק מקסימום של שטח מאור מבלי לסנוור את התנועה מלפנים. תצוגה עילית צבעונית מספקת לנהג מידע על המהירות, מערכת הניווט התראות שונות ועוד.

 

בנוסף למסך שליטה מרכזי בגודל "12.3 עם שליטה דרך חוגה בין המושבים, לוח המחוונים עשוי כולו מסך LCD המאפשר לנהג לבחור את הנתונים המועדפים עליו לתצוגה. הנוסעים מאחור נהנים משליטה מלאה על מערכת בקרת האקלים (4 אזורים) ועל מערכת המולטימדיה (מבית Lexicon עם 17 רמקולים) עם שני מסכים אחוריים ("9.2) בגב המושבים הקדמיים.

 

באשר לשוק המקומי, גדי שניידר – מנהל הפיתוח העסקי בטלקאר מוסר: "במסגרת שינויי התקנות עליהן הצהיר משרד התחבורה, שיאפשרו ייבוא כלי רכב בתקינה אמריקאית שלא מיוצרים במדינות נפטא, טלקאר בוחנת את האפשרות לייבא דגמים חדשים של היצרן, לרבות ה-K9 שככל הנראה יכונה בשווקים בינלאומיים KH".

 

kia_quoris_1
kia_quoris_1
kia_quoris_3
kia_quoris_3
kia_quoris_4
kia_quoris_4
kia_quoris_5
kia_quoris_5
kia_quoris_6
kia_quoris_6
kia_quoris_7
kia_quoris_7
kia_quoris_8
kia_quoris_8
kia_quoris_9
kia_quoris_9
kia_quoris_10
kia_quoris_10

תגיות: קיה
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.