חברת קרסו מוטורס יוצאת במבצע עבור בעלי ניסאן אלמרה משנת 2007 ומטה ומציעה הנחה של 25%-30% בטיפול במוסך מורשה.

בעלי ניסאן אלמרה יהיו הראשונים לזכות בהנחה בטיפולים במוסך מורשה

חברת "קרסו מוטורס, יבואנית רנו וניסאן לישראל, יוצאת במהלך שיווקי אשר נועד להביא בעלי דגמים ישנים (משנת 2007 ומטה) בחזרה אל מרכזי השירות והמוסכים המורשים של רנו וניסאן. בעלי הרכבים יזכו יזכו להנחה קבוע בטיפולים של בין 25%-30%. במסגרת המבצע, או בשלב הראשון של הניסוי, ישתתפו רק ללקוחות ניסאן אלמרה, כאמור משנת 2007 ומטה אשר יזכו בהנחה. בשלב השני, תורחב הפעילות וטיפולים בעלויות מוזלות יוצעו גם לדגמי רנו המובילים ביניהם : מגאן 1 , מגאן 2 , קליאו B ועוד .

 

במסגרת המהלך יוצעו חבילות הטיפול הבאות לבעלי ניסאן אלמרה: טיפול בסיס בעלות של 330 שח , טיפול תקופתי בעלות של 650 שח, טיפול מקיף בעלות של 1,450 שח .

 

לפי קרסו מוטורס, מטרת המהלך הינה מתן האפשרות לבעלי רכב ישן ליהנות מעלות טיפול נמוכה יותר, בסטנדרטים ובמקצועיות של יצרן הרכב וכך לשמור לאורך זמן על ערכו ואמינותו של רכבם. לשם כך פעלה קרסו מוטורס מול היצרנים כדי להוזיל משמעותית את מחירי החלפים, צמצמה את מרווחי הרווח שלה עצמה וגייסה את מרכזי השירות לצמצם את עלויות העבודה.

 

לדברי תומר ירושלמי, מנהל שיווק תחום השירות בקרסו : " לקוחות רבים המחזיקים רכב ישן מחפשים אלטרנטיבת טיפול ותחזוקה מוזלת . מבדיקות שבצענו עולה כי כ- 45% מאוכלוסיית בעלי הרכבים מעל גיל 6 לא מטפלים כיום במרכזי השירות של היבואן אנו סבורים כי הדבר נובע מתוך הנחה שגויה כי עלויות הטיפול צפויות להיות גבוהות ביחס לאלטרנטיבות בשוק, בפועל אנחנו מעט יקרים יותר, אבל הפערים במחיר לא משמעותיים אם בוחנים את איכות התיקון, המקצועיות ואיכות חלקי החילוף המקוריים המותקנים ברכב אצלנו. בסופו של דבר, הטיפול במרכזי שירות של היבואן משתלם בהרבה, אנו נתקלים מדי יום בלא מעט בעלי רכב שבצעו תיקונים זולים בחוץ ונכוו מנזקים של עשרות אלפי שקלים מאוחר יותר עקב טיפול לקוי, חלקים לא איכותיים וכו'"

 

עוד מסר ירושלמי: " אנו מאמינים כי המהלך יעודד לקוחות ותיקים לשוב ולטפל ברכבם במרכזי השירות שלנו הפזורים ברחבי הארץ וליהנות מהוזלה משמעותית של עלות הטיפול תוך שמירה על יתרון של מקצועיות , ידע, חלקי חילוף מקוריים ורמת שירות גבוהה".

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.