ריינג׳ רובר וולאר SVAutobiography Dynamic
דגם קצה - ריינג׳ רובר וולאר SVAutobiography Dynamic.
ריינג׳ רובר וולאר SVAutobiography Dynamic
דגם קצה - ריינג׳ רובר וולאר SVAutobiography Dynamic.

הוולאר SVAutobiography הוא גרסת קצה לוולאר עם 550 כ״ס ונתון תאוצה 0-100 של 4.5 שניות.

 

לנד רובר מציגה גרסת קצה חדשה לוולאר, SVAutobiography Dynamic, המצוידת במנוע החזק בהיצע של הדגם, 5.0 ליטר V8 עם מגדש-על המייצר בדגם הספק מרבי של 550 כ״ס ומומנט מרבי של 69.3 קג״מ, שדרוג משמעותי מדגם P380 עם מנוע 3.0 ליטר 380 כ״ס שהיווה עד היום את הגרסה החזקה ביותר של הדגם.

תחנת הכוח הזו מסוגלת להאיץ את הדגם מעמידה ל-100 קמ״שׁ בזמן של 4.5 שניות ועד למהירות מרבית של 270 קמ״ש. למרות שמדובר בדגם החזק ביותר של הוואלר, שזכה לשלל שדרוגים בתחום הדינמי, בלנד רובר לא הוסיפו לדגם סיומת SVR כמו בשאר דגמי הביצועים לדגם אלא דווקא SVA בכדי לומר שהדגם אולי חזק ומהיר אך מציע את ״העידון המסורתי של דגמי ריינג׳ רובר״.

 

לנד רובר ריינג רובר וולאר sva
ריינג׳ רובר SVAutobiography Dynamic.

למרות שלא מדובר בדגם ביצועים SVR, לנד רובר העניקה לדגם שלל שדרוגים בכדי להתמודד עם תוספת הכוח, כולל מערכת בלימה משופרת עם קליפרים באדום, קפיצי אוויר קשיחים יותר, מוטות מייצבים עבים יותר, כיול קשיח יותר למערכת הבולמים האדפטיביים, בנוסף, לנד רובר עדכנה במיוחד עברו הדגם את כיול ההיגוי, מערכת ההנעה הכפולה, הדיפרנציאל האקטיבי האחורי ותיבת ה-8 הילוכים של הדגם. בחברה מציינים כי בכיול הדגם הושקעו 64,000 שעות עבודה.

 

ריינג׳ רובר וולאר SVAutobiography Dynamic
נגיעות עיצוב ייחודיות גם בתא הנוסעים.

בצד הוויזואלי נוכל למצוא עיצוב ספורטיבי יותר לפגושים, גריל בשחור, ארבע סופיות אגזוז בולטות וחישוקי ״21 כסטנדרט, ״22 כאופציה. גם בתא הנוסעים נוכל למצוא מספר שינויים ויזואליים, כגון גלגל הגה ספורטיבי עם מנופי העברת הילוכים, גימור מחורץ לבורר ההילוכים ומערכת המיזוג יחד עם כל האבזור האפשרי של הדגם.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.