שברולט אקווינוקס EV
שברולט אקווינוקס EV.
שברולט אקווינוקס EV
שברולט אקווינוקס EV.

במקביל לחשיפת הטנדר החשמלי סילברדו EV, שברולט מספקת לנו הצצה ראשונה אל הקרוסאובר החשמלי אקווינוקס EV אותו נפגוש על הכביש החל מאביב 2023. האקווינוקס EV יחד עם הסילברדו EV הם רק יריית הפתיחה למתקפת הדגמים החשמליים של ג'נרל מוטורס המתכננת להציג לא פחות מ-30 דגמים חשמליים עד לשנת 2025.

 

למרות השם הזהה לדגם הבנזין, האקווינוקס EV הוא רכב חשמלי ייעודי המבוסס על פלטפורמת אולטיום (Ultium) שהיא הפלטפורמה הייעודית המודולרית של ג'נרל מוטורס לרכבים חשמליים שתשמש את כל הדגמים החשמליים של החברה, החל מרכבים בגודל משפחתי ועד לסילברדו EV הענק.

 

שברולט אקווינוקס EV ברמת גימור LT
שברולט אקווינוקס EV ברמת גימור LT.

בשלב זה לפחות שברולט לא מספקת מידע טכני על הדגם אלא רק הצצה לעיצוב החיצוני והפנימי של הדגם וכפי שאתם יכולים לראות בתמונות, האקווינוקס EV ישווק בגרסת RS ספורטיבית למראה או בגרסת LT מהורדת.

 

בשברולט מציינים כי האקווינוקס EV ישווק במחיר התחלתי נגיש יחסית של כ-$30,000 כך שהוא יהיה זול יותר מדגמים מתחרים כגון פורד מוסטנג מאך E או פולקסווגן ID4. האקווינוקס הוא אחד הדגמים הנמכרים ביותר של שברולט לשוק ציי הרכב (השכרה) ולכן החברה תשווק את הדגם גם בגרסה מיוחדת וזולה לציי רכב.

 

שברולט אקווינוקס EV תא הנוסעים
שברולט אקווינוקס EV.

בנוסף להכרזה על האקווינוקס EV, בשברולט מאשרים שבקרוב יוצג הבלייזר EV וכמו במקרה של האקווינוקס EV מדובר בדגם חשמלי ייעודי ולא בדגם המבוסס על הבלייזר הנוכחי.

2023 שברולט אקווינוקס EV

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 7

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.