מאזדה מספקת לנו שפע של תמונות חדשות של ה-3 החדשה, לקראת תחילת השיווק של הדגם בארה״ב. מנוע Skyactiv-X החדש צפוי לספק 181 כ״ס ו-22.6 קג״מ ונעזר במערכת מיקרו-היברידית.

 

לאחר שחשפה בחודש נובמבר האחרון את דגמי 2019 של מאזדה 3, במרכב סדאן והאצ׳בק, מאזדה מתכוננת לשיווקה של ה-3 החדשה בשוק האמריקאי, בקרוב גם בשוק האירופאי והישראלי, ומספקת לנו שלל תמונות חדשות של הדגם.

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

בשוק האמריקאי, מאזדה 3 החדשה תשווק בשלב הראשון עם מנוע ה-2.5 ליטר 186 כ״ס המוכר לנו ממאזדה 6, בשוק האירופאי לעומת זאת הדגם ישווק עם מנועים שונים. מנוע הבסיס של הדגם הוא מנוע 2.0 ליטר Sky-G עם הספק מרבי של 122 ומומנט מרבי 21.7 קג״מ, המשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית. צריכת הדלק המשולבת עם מנוע זה ותיבת 6 הילוכים אוטו׳ עומדת על 16.9 ק״מ לליטר - בתקן WLTP. סביר להניח שמאזדה תציע את מנוע זה בהספק של 165 כ״ס, כמו בדגם הנוכחי, וגם מנוע ה-1.5 ליטר ימשיך עם הדגם בשווקים מסוימים.

 

2019 מאזדה 3 סדאן החדשה
מאזדה 3 סדאן החדשה.

מנוע אירופאי נוסף, שלא צפוי להיות רלוונטי לשוק המקומי שלנו, הוא מנוע 1.8 ליטר דיזל עם 116 כ״ס ו-27.5 קג״מ והוא משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית בלבד. עם מנוע זה לדגם נתון צריכת דלק של 24.4 ק״מ לליטר.

 

גולת הכותרת של מאזדה 3 החדשה הוא מנוע Skyactiv-X החדש, מנוע שיהיה זמין רק במחצית השנייה של 2019. מדובר במנוע, שבתאוריה לפחות, משלב את יתרונות מנועי הדיזל - מומנט גבוה וצריכת דלק נמוכה - עם היתרונות של מנועי בנזין - הספק גבוה בזכות היכולת לעבוד בסל״ד גבוה יותר. בכדי להשיג את הטוב מכל העולמות מאזדה פיתחה טכנולוגיית הצתה נשלטת של תערובת הדלק-אוויר באמצעות דחיסה (SPCCI). המנוע עושה שימוש במגדש-על, יחד דחיסה גבוה במיוחד של 16:1, חיישן לחץ בכל צילינדר האחראי על תזמון ההצתה ומזרק נוסף הצמוד לכל פלאג המעשיר את התערובת הענייה לפי הצורך.

 

2019 מאזדה 3 החדשה
דגם החמש דלתות מיוחד למראה.

המנוע בנפח של 2.0 ליטר (כך לפחות היה אב הטיפוס למנוע) מייצר הספק מרבי של 181 כ״ס ומומנט מרבי של 22.6 קג״מ. המנוע נעזר מערכת מיקרו היברידית (M Hybrid) הפועלת במתח של 24V כאשר המנוע החשמלי מסייע למנוע הבנזין בעת האצה ותחילת נסיעה. המנוע משודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית ובדגם החמש דלתות האצ׳בק, רוכשי הדגם יוכלו לבחור גם באופציה של הנעה כפולה. 

 

2019 מאזדה 3 החדשה תא הנוסעים
תא הנוסעים מרשים למראה.

בתא הנוסעים המרשים למראה של ה-3 החדשה נמצא מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך ״8.8 והרחבה לאנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, גלגל הגה חדש, ושפע של מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מספר מערכות חדשות כגון התראה על רכב חוצה מלפנים ובקרת ערנות נהג. כל הדגמים מצוידים במערכת GVC Plus העדכנית, כמו במאזדה 6 החדשה אשר הושקה לאחרונה בישראל.

למאזדה 3 סדאן החדשה, המבוססת על פלטפורמה חדשה, אורך של 4,662 מ״מ, רוחב של 1,797 מ״מ וגובה של 1,445 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,725 מ״מ, לדגם החמש דלתות האצ׳בק אורך של 4,459 מ״מ, רוחב של 1,797 מ״מ גובה של 1,440 מ״מ ובסיס גלגלים של 2,725 מ״מ. לעומת הדגם הנוכחי מודבר בתוספת של 82 מ״מ לאורך בדגם הסדאן ו-קיצור של 11 מ״מ בדגם ההאצ׳בק יחד עם הנמכה של 25 מ״מ. בשתי גרסאות המרכב לבסיס הגלגלים נוספו 25 מ״מ.

 

תגובות (9)

This comment was minimized by the moderator on the site

יש אותה כבר בכל העולם ממקסיקו ועד אירופה וקנדה עם מנוע G
לא נירא לי X יהיה בזמן הקרוב האם מחכים בארץ ל X או שיגיע G בהתחלה ?

This comment was minimized by the moderator on the site

נראה כמו וולוו לא?

This comment was minimized by the moderator on the site

סוף סוף החליטו על הנעה כפולה רק חסר טורבו

This comment was minimized by the moderator on the site

מה זה חשוב העיצוב וכל החרטה
האוטו הזה חוץ מפח לא שווה קניה
רוצים יפני קנו טויוטה
מאזדה שותה ים דלק ואוטו חרא

This comment was minimized by the moderator on the site

צריך להיות ממש טיפש או ממש משוחד כדי לכתוב כל כך הרבה שטויות.
טויוטה רכב טוב, מאזדה לא פחות אם לא יותר, בטח נראית ונוסעת הרבה יותר טוב ממנו.
שותה ים דלק? אתה כנראה שותה ים חומר שדופק לך את הראש

This comment was minimized by the moderator on the site

מאזדה היום הי החברה המתקדמת ביותר מבחינת הנאה בנהיגה,איכות יצור וגימור ואמינות..היחידים שנותנים עדיין גיר אמיתי ולא רובוטי ורציף ושאר החסכונות...ה3 החדשה קוצרת בעולם שבחים כשוברת שיוויון..אז מדוע...

מאזדה היום הי החברה המתקדמת ביותר מבחינת הנאה בנהיגה,איכות יצור וגימור ואמינות..היחידים שנותנים עדיין גיר אמיתי ולא רובוטי ורציף ושאר החסכונות...ה3 החדשה קוצרת בעולם שבחים כשוברת שיוויון..אז מדוע אתה כותב שטויות למרות שאין לך מושג?

המשך קריאה
This comment was minimized by the moderator on the site

זה נדמה לי או שאין פתחי יציאה אוורור מאחורה?
מחדל גדול, היום כבר לכולם יש וזה מבחינתי הכרחי מאוד באקלים שלנו.

This comment was minimized by the moderator on the site

וואו, שוואו, מיאו......לא קונה יותר חדש....
הפסקתי לפרנס את היבואנים, והממשלה שודדת את כספינו.....
אפשר להינות מהחיים גם בלי קופסת פח חדשה...
ועוד.....לעמוד בפקקים כי הממשלה לא דואגת לתשתיות....
יש...

וואו, שוואו, מיאו......לא קונה יותר חדש....
הפסקתי לפרנס את היבואנים, והממשלה שודדת את כספינו.....
אפשר להינות מהחיים גם בלי קופסת פח חדשה...
ועוד.....לעמוד בפקקים כי הממשלה לא דואגת לתשתיות....
ישנן דרכים אחרות להתנייד מבלי שישדדו אותי....

המשך קריאה
There are no comments posted here yet
הצג תגובות נוספות

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location