בעמוד האינסטגרם הרשמי של חטיבת הביצועים N של יונדאי התפרסם היום (ב') וידאו קצר המציג את יונדאי ולוסטר N עם תיבת 8 הילוכים DCT כפולת מצמדים. מכיוון שהדגם חולק עם יונדאי i30N את אותה יחידת הנעה, סביר להניח שכאשר תוצג מתיחת הפנים ל-i30N, על בסיס ה-i30 המחודשת שהוצגה לאחרונה, גם היא תקבל את אותה תיבת הילוכים.

 

או מלאו את הפרטים לייעוץ חינם 

עד היום, יונדאי ולוסטר N ויונדאי i30N שווקו עם תיבת 6 הילוכים ידנית בלבד. התוספת של תיבת DCT להיצע תאפשר לדגמים להגדיל את קהל הלקוחות ובנוסף,להציג שיפור בנתוני הביצועים בקו ישר כך שאם ה-i30N בגרסת הפרפורמנס עם 275 כ"ס ותיבת הילוכים ידנית משיגה נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 6.1 שניות, עם תיבת DCT נתון התאוצה צפוי לרדת מתחת ל-6.0 שניות לאזור ה-5.9 שניות.

הסרטון הקצר מגלה לנו משהו חדש נוסף, את כפתור NGS - N Grin Shift. לחיצה על הכפתור הזה מציגה טיימר המונה 20 שניות על לוח המחוונים ובזמן זה, המנוע זוכה לגדישת יתר המאפשרת תאוצה חזקה יותר. כפתור ה-NSG מחליף את כפתור ה-REV של גז הביניים האוטומטי בדגם הידני. בנוסף, אפשר לראות בסרטון מושבי באקט חדשים עבור הדגם כך שהניחוש שלנו הוא שכפתור ה-NSG יחד עם מושבי הבאקט יוצעו במסגרת חבילת ביצועים לדגם ולא כסטנדרט.

 

ולוסטר N
מושבי באקט חדשים וכפתור NGS לגדישת יתר זמנית.

תיבת ה-8DCT שתוצע עם הדגם היא תיבת הילוכים חדשה יחסית ביונדאי (מהשנה האחרונה) ובניגוד לתיבת ה-7DCT המוכרת לנו מדגמים כגון קיה סיד וה-i30 הרגילה לה מצמדים יבשים, תיבת השמונה הילוכים החדשה מיועדת לדגמים חזקים עם מומנט גבוה ולכן היא מצוידת במצמדים רטובים המשפרים את העמידות של התיבה וכבנוס, מאפשרים פעולה חלקה יותר של העברת הילוכים, במיוחד בתחילת נסיעה.

 

תגובות (1)

This comment was minimized by the moderator on the site

עכשיו לדגם יש סיכוי בישראל

There are no comments posted here yet

השאירו את תגובותיכם

מצורפים (0 / 3)
Share Your Location