כהמשך לדגם הקונספט, בנטלי חושפת תמונה ראשונה של רכב הפנאי-שטח החדש שלה שיעלה על הכביש ב-2016.

בנטלי SUV

בחודש יולי האחרון, בנטלי הודיע על כוונתה לשווק רכב פנאי-שטח שיתבסס, במידה כזו או אחרת, על הקונספט EXP 9 שהוצג לפני כשנתיים. כעת, בנטלי מפרסמת תמונה ראשונה של חזית הדגם החדש שיכנס אל פס הייצור בשנת 2016.

 

לפחות לפי תמונת החזית של הדגם, נדמה כי בנטלי נסוגה מעיצוב הרטרו השנוי במחלוקת של הקונספט EXP 9 והיא מעניקה לרכב הפנאי שלה את החזית המוכרת מדגמי בנטלי העדכניים (הקונטיננטל במיוחד), צמד פנסי עגולים בל פינה וגריל מלבני מסורג.

 

לפי בנטלי "הדגם יהיה ה-SUV הכי יוקרתי ועצמתי בשוק, נבדל מכל שאר רכב הפנאי-שטח, נאמן למסורת של המותג בתחומי היוקרה, ביצועים, איכות ואומנות … אנחנו ניצור נישה חדשה בשוק רכבי הפנאי.” בזאת כניראה מנסה בנטלי להצהיר שהיא תמצב עצמה מעל המתחרה הישיר והיחידי אולי – הריינג רובר של לנד רובר.

 

בנטלי מציינת שההשקעה בדגם החדש תעמוד על כ-1.33 מיליארד דולר וצפי המכירות של החברה עומד כל כ-3,000 יחידות בשנה. בנטלי לא מספקת כל פרט טכני על הדגם העתידי, אך סביר להניח שגם הוא יעשה שימוש במנוע ה-6 ליטר W12 המשרת חלק נכבד מדגמי החברה. בנטלי רמזה בעבר שהיא תציע בעתיד מערכת הנעה היברידית כך שיתכן שמערכת הנעה כזו תוצע ברכב הפנאי של החברה.

 

 

 

 

 

תגיות: בנטלי
ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.