טויוטה קורולה 2013 החדשה נחשפת לראשונה בתמונות החושפות חזית דרמטית, אך שאר עיצוב הדגם בנאלי לעומת הקונספט פיוריה ותא הנוסעים כמעט וזהה לחלוטין לתא הנוסעים של האוריס.

2013 טויוטה קורולה החדשה

בשעה זו בקליפורניה ארה"ב, טויוטה חושפת את הקורולה 2013 החדשה - המשפחתית סדאן הנמכרת ביותר בעולם. התמונות שלפינכם, אלו הן התמונות הראשונות של הדגם. את הפרטים הטכניים על הדגם נעדכן עם המשך החשיפה בקליפורניה.

 

יש לציין שמדובר בדגם לשוק האמריקאי והדגם שישווק כאן בישראל, כבר בחודש הבא, צפוי להיות שונה במעט - בדגש על במעט - בעיצובו החיצוני.

 

הקורולה החדשה, המבוססת על הקונספט פיוריה, חושפת חזית דרמטית ומעוצבת למדי, לא משהו שגרתי בטויוטה, אך עדיין בהתאם לשפת העיצוב הנוכחית של טויוטה המתאפיינת בכונס אוויר גדול ממדים בפגוש הקדמי. הגריל ועיצוב הפנים, שונים מהמוכר משאר דגמי טויוטה וכאן הקורולה מבדלת עצמה משאר דגמי המותג.

 

בעוד החזית דרמטית, מהצד ובמיוחד מאחור, העיצוב כבר יותר בנאלי וצפוי, גם אם מדובר בשיפור משמעותי בעיצוב הדגם לעומת הקורולה המוחלפת שהייתה שעמום עיצובי אחד גדול.

 

תא הנוסעים של הקורולה החדשה, חושף דשבורד זהה לחלוטין לזה המשרת את האוריס החדשה, למעט מספר שינויים מינוריים כגון פתחי מיזוג שונים בעיצובם, לוח מחוונים שונה במעט או שעון הזמן הדיגיטלי והנצחי בטויוטה הממוקם אחרת.

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.