כשנתיים לאחר תחילת החרם הטורקי שמנע את השיווק של הקורולה סדאן בישראל, הקורולה סדאן חוזרת לישראל והפעם ישירות מפס הייצור ביפן שהותאם במיוחד לשוק הישראלי. הקורולה סדאן הייבריד תשווק בשלב זה ברמת גימור אחת ובמחיר תחרותי במיוחד של 159,990 ₪, זולה יותר ב-10,000 שקל מהמתחרה העיקרית - האלנטרה הייבריד של יונדאי - ולמעשה גם זולה יותר מהמחיר בו הדגם שווק עד להפסקה שנכפתה. הקורולה סדאן הייבריד תהיה זמינה לרכישה באולמות התצוגה החל מה-1 בדצמבר.
הקורולה סדאן הייבריד אמנם תיוצר ביפן אך תשווק תחת תקינה אמריקאית. למרות זאת, העיצוב החיצוני דומה בכלל לגרסה לשוק האוסטרלי של הקורולה סדאן ולא לזה הדינאמי יותר כפי שהדגם משווק בשוק האמריקאי. למעט מולטימדיה שונה ("8 בלבד) ולוח מחוונים דיגיטלי למחצה, חלל תא הנוסעים נותר זהה למוכר לנו.
בתחום ההנעה אין שינויים כך שהקורולה הייבריד 2026 ממשיכה עם אותה מערכת הנעה היברידית מוכחת וחסכונית המבוססת על מנוע 1.8 ליטר. לשם התזכורת, לדגם הספק מרבי משולב של 138 כ"ס המתקבל מהשילוב של מנוע הבנזין עם 98 כ"ס ו-14.5 קג"מ והמנוע החשמלי עם 95 כ"ס ו-18.9 קג"מ. לקורולה סדאן הייבריד נתון תאוצה 0-100 קמ"ש של 10.0 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש וצריכת דלק משולבת של 21.3 ק"מ לליטר. מדוע נתון התאוצה השתנה מ-9.3 ש' בעבר ל-10.0 ש' כעת? שאלה טובה.
מפרט האבזור השתנה מהמוכר לנו ואין ספק שנתפר כדי להשיג תמחור אטרקטיבי לדגם. רשימת האבזור כוללת מולטימדיה "8 מקורית, לוח מחוונים דיגיטלי למחצה עם מסך "7, שקעי USB-C מלפנים ומאחור, מפתח חכם, בקרת אקלים, בלם יד חשמלי, חימום מושבים קדמיים, תאורה ראשית LED, חיישן תאורה, מצלמה אחורית, חישוקי "15 ועוד.
אם נשווה לרמת הגימור SUN הקודמת, אז הפסדנו בקרת אקלים מפוצלת, חישוקי "16 או לוח מחוונים דיגיטלי מלא אך הרווחנו תאורה ראשית LED, מפתח חכם מלא (כניסה+התנעה) ועוד.
מפרט הבטיחות נותר עשיר וכולל בלימה אוטונומית, בקרת שיוט אדפטיבית עם שמירה על מרכז הנתיב, אור גבוה אוטומטי, סיוע אקטיבי להיגוי בעת תמרון חירום, מערכת למניעת שכחת ילדים ברכב, מערכת יציאה בטוחה, ניטור שטח מת ותנועה חוצה מאחור - שלושת המערכות האחרונות הוצעו בעבר רק ברמת הגימור הבכירה Limited.


