טויוטה C-HR הוא קרוסאובר קופה קומפקטי שיהיה מהנה לנהיגה לפי טויוטה ויוצע עם מנוע 1.2 טורבו או מערכת הנעה היברידית.

2016 טויוטה C-HR החדש
טויוטה C-HR - קרוסאובר אורבני חדש לטויוטה.

טויוטה חושפת בתערוכת ז'נבה את הקרוסאובר קופה הקומפקטי החדש שלה, טויוטה C-HR, קרוסאובר שיתחרה ברכבים כגון ניסאן ג'וק, פיאט 500X, מאזדה CX-3, הונדה C-RV ועוד.

 

טויוטה C-HR, הצפוי להגיע אלינו לקראת סוף השנה, מבוסס על פלטפורמת TNGA החדשה של טויוטה והמשרתת כיום גם את הפריוס החדשה ותשרת בעתיד דגמים רבים נוספים כגון הדור הבא של האוריס והקורולה ועוד.

 

עם עיצוב הקופה המוחצן והבטחה להתנהגות כביש מהנה, טויוטה מכוונת את הדגם בעיקר לקהל לקוחות צעיר ואורבני. אחת הסיבות לעיצוב הרדיקלי והייחודי לפי טויוטה הוא הרצון לייצר משהו שונה שלא יתחרה במרכז הסגמנט הצפוף גם כך במתחרים.

 

טויוטה תשווק את ה- C-HR באירופה עם שתי יחידות הנעה: מנוע הבסיס הוא מנוע 1.2 טורבו החדש של החברה והמשרת כיום את האוריס באירופה, למנוע זה הספק מרבי של 114 כ"ס ומומנט מרבי של 18.85 קג"מ בין 1,500-4,000 סל"ד. מנוע זה ישודך לתיבת שישה הילוכים ידנית או CVT רציפה ועם אופציה להנעה כפולה.

 

מערכת הנעה נוספת שתשרת את הדגם היא מערכת הנעה היברידית שמקורה בפריוס החדשה, כלומר מבוססת על מנוע 1.8 ליטר ובהספק כולל של 122 כ"ס. בשווקים מסוימים, ככל הנראה זה האמריקאי למשל, טויוטה תציע את הדגם גם עם מנוע 2.0 ליטר ותיבת הילוכים רציפה.

 

 

טויוטה עדיין לא חושפת פרטים כגון מידות הדגם, ביצועים או צריכת דלק ותמונות של תא הנוסעים.

 

בתחום הבטיחות הדגם יצויד במערכת הבטיחות המתקדמת של טויוטה Toyota Safety Sense שתוצע כסטנדרט בדגם וכוללת רשימה מרשימה של מערכות: בלימה אוטו' כולל זיהוי הולכי רגל והתראה על סכנת התנגשות מלפנים, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, זיהוי תמרורים, בקרת שיוט אדפטיבית ומעבר אוטו' בין תאורת מעבר לדרך (אור נמוך/גבוה).

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובות 2

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.