מיצובישי ספייס סטאר החדשה זוכה בדגמי 2016 לעיצוב מעודכן ולשיפור נקודות החולשה של הדגם בצד הדינאמי.

2016 מיצובישי ספייס סטאר החדש מתיחת פנים לדגם
2016 מיצובישי ספייס סטאר החדשה - עדכון לעיצוב החיצוני ושיפור התחום הדינאמי.

מיצובישי חושפת בתערוכת לוס אנג'לס את הספייס סטאר (מיראז' בארה"ב) 2016 החדשה זאת לאחר שהדגם זכה למתיחת פנים. זו כולל עדכון לעיצוב החיצוני, שדרוג של מנוע ה-1.2 ליטר של הדגם, שפור התחום הדינאמי הרכב וקבלתה של מערכת מולטימדיה חדשה הכוללת Android Auto ו-Appl CarPlay.

 

את העיצוב הארכאי והדי אנמי של הדגם הנוכחי, מחליף עיצוב עדכני ומודרני יותר למראה המעניק לדגם נוכחות רבה יותר. שיפור, גם אם זה עדיין לא הופך את הספייס סטאר לסופרמיני נאה במיוחד. יש לציין כי הדגם בתמונות הוא בגרסתו לשוק האמריקאי וברמת הגימור הגבוהה ביותר של הדגם, יתכן כי הדגם האירופאי יכלול קצת פחות כרום.

 

בתא הנוסעים אנחנו פוגשים לוח מחוונים מעודכן, בד ריפוד חדש למושבים ותוספת של גימור פלסטיק בשחור מבריק על גלגל ההגה ומסביב לקונסולה המרכזית ומוט ההילוכים.  

 

 

בצד המכני, מיצובישי עדכנה את מנוע ה-1.2 ליטר שלושה צילינדרים של הדגם והוא צפוי להציע צריכת דלק משופרת במעט (מיצובישי לא חושפת את נתון צריכת הדלק). בנוסף לכך, מיצובישי מציינת כי היא שיפרה את כיול המתלים וההיגוי בדגם לטובת התנהגות הכביש משופרת – לא התחום החזק של הספייס סטאר הנוכחית – ובנוסף לכך היא התקינה צלחות בילום גדולות יותר ורפידות משופרות לטובת שיפור עוצמת הבלימה, נקודת חולשה נוספת של הדגם הנוכחי.

 

 

 

ניוזלטר: כל מבצעי הרכב והחדשות ישירות לדוא"ל
  • תגובה

תגובה...
תווים.
Loading comment... The comment will be refreshed after 00:00.